Od 2006 roku akcja pomocy dzieciom „Gazety Wyborczej” i Toyoty Motor Poland odbywa się na łamach głównego wydania „Gazety”, a od trzech lat również przy wykorzystaniu aplikacji „Klikam – pomagam” na Facebooku. W tym roku po zebraniu 100% kliknięć Toyota Motor Poland sfinansuje operację 3-letniej Jagody. By wspomóc akcję, należy wejść na profil akcji na Facebooku i dołączyć do niej. „Klikam – pomagam” promowane jest w głównym wydaniu „Gazety Wyborczej” oraz na jej profilu facebookowym, gdzie udostępniona jest aplikacja.
Z kolei dzisiaj, 3 czerwca 2013 roku, „Gazeta Wyborcza” będzie miała specjalną okładkę – reklamę Toyoty. Dzięki niej pomoc otrzymają dzieci, którymi opiekują się Fundacja „Niesiemy Nadzieję” z Poznania i białostocka Fundacja „Pomóż Im” na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci. Akcję wspierają teksty oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach.
W zeszłym roku za pomocą aplikacji „Klikam – pomagam” wspierano Fundację „Mam serce” i jej podopiecznych z wadami serca. Toyota Motor Poland i „Gazeta” pomogły też dzieciom ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej w Lublinie oraz wsparły Stowarzyszenie Na Tak z Poznania, które wyposażyło sale terapeutyczne dla niepełnosprawnych dzieci.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO