Pracownicy Eurobanku wyznaczyli sobie ciekawe zadanie: przemierzyć długość równika, czyli 40 075 km. Cel był nie tylko sportowy. Po pokonaniu wyznaczonego dystansu, bank przekazał pieniądze na realizacje marzeń chorych dzieci.
Akcja CSR nosi nazwę „Our People Round The World”. Polega na tym, że pracownicy banku zobowiązali się, że „zbiorą kilometry” w cztery tygodnie, uprawiając dowolną dyscyplinę sportową związana z pokonywaniem dystansu. Jeśli uda się tego dokonać, to bank miał przekazać fundacji Mam marzenie 1 złoty za 1 pokonany kilometr.
Akcja dobiegła końca i okazało się, że zaangażowani pracownicy przekroczyli wyznaczony dystans, bowiem pokonali 55 412 km. A zatem fundacja, która realizuje marzenia chorych dzieci, otrzyma 55 412 zł. W akcję włączyło się 505 osób zatrudnionych w Eurobanku, którzy średnio pokonali dystans 110 km.
Szczegóły na temat akcji znajdują się na stronie www.ourpeople.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo