logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Opinie > Wszystkie branże łączcie się
08.07.2008
Tematy: Opinie

Wszystkie branże łączcie się



Znani dizajnerzy i graficy z Wielkiej Brytanii – m.in. Adhemas Batista, Alex Trochut, Bram Timmer, David Carvalho (Karpa) Greig Anderson, Pawel Nolbert (hellocolor), Pete Harrison (Aeiko), Mike Harrison (Destill), Si Scott, Justin Maller (superlover and depthcore), Diogo Potes (six letter word) – zainicjowali pod koniec maja tego roku akcję pt. DATA, czyli Designers Against Tibetan Abuse.

To prawdopodobnie pierwszy tego typu projekt branży diznajnerskiej, która zajmuje jednoznaczne stanowisko wobec problemu łamania praw człowieka. Zamiarem pomysłodawców jest wykorzystanie swoich umiejętności do budowania świadomości społecznej wobec sytuacji w Chinach. Strona projektu: www.designersagainsttibetanabuse.com

Akcja ta wpisuje się w ideę „odpowiedzialnego projektowania”. Firmy, które realizują strategie społecznej odpowiedzialności coraz częściej zwracają uwagę, a przynajmniej powinny, na tzw. supply chain (czyli łańcuch dostawców). Jeśli firma chce być odpowiedzialna powinna zadbać o sieć swoich dostawców i podwykonawców, aby i oni nie łamali zasad wyznawanych i komunikowanych przez firmę.

Społeczna odpowiedzialność biznesu nie powinna zaczynać się i kończyć za bramą firmy. Jej współpracownicy też są tu istotni. Firmy zaczynają dopiero pracować z agencjami i firmami, które posiadają swoje kodeksy etyczne.

Czy profesjonalizm to słowo, które usprawiedliwia niemoralne zachowania i ignorancję? Czas aby pomyśleli o tym również specjaliści od PR, agencje reklamowe oraz studia dizajnerskie w Polsce.
Paweł Prochenko








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 15.09.2023Opinie

    Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie

  • 04.08.2023Opinie

    Porozmawiajmy szczerze o otyłości

  • 12.05.2023Opinie

    „Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”

  • 03.02.2023Opinie

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?

  • 16.01.2023Opinie

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta

  • 02.11.2022Opinie

    Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek