logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  21.02.2010

Wspólny Szczecin

Your browser does not support the video tag.


Z ciemnej przestrzeni wyłania się kilkunastoosobowa grupa ludzi niosąca ze sobą białe brystole papieru, aby za chwilę stworzyć z nich wspólny projekt. Tak zaczyna się spot promujący Szczecin jako Europejską Stolicę Kultury 2016 zrealizowany przez samorządową instytucję kultury Szczecin 2016. Od piątku można go oglądać w internecie, a od marca do września emitowany będzie w TVP Szczecin.

Priorytetem filmu wyreżyserowanego przez Sebastiana Muchę było pokazanie społecznego aspektu przedsięwzięcia "Szczecin ESK 2016" – ma on prezentować obywatelski charakter ubiegania się miasta o tytul ESK. W projekt reklamowy zaangażowało się około 30 osób. Zarówno lokalni artyści (np. Jan Szewczyk – malarz, pedagog; Maciek Cybulski, Łona, Webber, DJ Twister), jak i zwykli mieszkańcy Szczecina, którzy razem tworzą coś ważnego oraz unikalnego dla miasta. Muzykę do spotu stworzył Remigiusz Pilawka.

Strona kampanii: www.szczecin2016.eu


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Szczecin ESK 2016
Czas:
2010.2.19 - 2010.9.1
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska
Nadawca:
Szczecin 2016
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Black Solid Pictures
Adresaci:
Mieszkańcy Szczecina, ogół społeczeństwa polskiego





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek