Wspólny Szczecin
Z ciemnej przestrzeni wyłania się kilkunastoosobowa grupa ludzi niosąca ze sobą białe brystole papieru, aby za chwilę stworzyć z nich wspólny projekt. Tak zaczyna się spot promujący Szczecin jako Europejską Stolicę Kultury 2016 zrealizowany przez samorządową instytucję kultury Szczecin 2016. Od piątku można go oglądać w internecie, a od marca do września emitowany będzie w TVP Szczecin.
Priorytetem filmu wyreżyserowanego przez Sebastiana Muchę było pokazanie społecznego aspektu przedsięwzięcia "Szczecin ESK 2016" – ma on prezentować obywatelski charakter ubiegania się miasta o tytul ESK. W projekt reklamowy zaangażowało się około 30 osób. Zarówno lokalni artyści (np. Jan Szewczyk – malarz, pedagog; Maciek Cybulski, Łona, Webber, DJ Twister), jak i zwykli mieszkańcy Szczecina, którzy razem tworzą coś ważnego oraz unikalnego dla miasta. Muzykę do spotu stworzył Remigiusz Pilawka.
Strona kampanii: www.szczecin2016.eu
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy