Wspólny Szczecin
Z ciemnej przestrzeni wyłania się kilkunastoosobowa grupa ludzi niosąca ze sobą białe brystole papieru, aby za chwilę stworzyć z nich wspólny projekt. Tak zaczyna się spot promujący Szczecin jako Europejską Stolicę Kultury 2016 zrealizowany przez samorządową instytucję kultury Szczecin 2016. Od piątku można go oglądać w internecie, a od marca do września emitowany będzie w TVP Szczecin.
Priorytetem filmu wyreżyserowanego przez Sebastiana Muchę było pokazanie społecznego aspektu przedsięwzięcia "Szczecin ESK 2016" – ma on prezentować obywatelski charakter ubiegania się miasta o tytul ESK. W projekt reklamowy zaangażowało się około 30 osób. Zarówno lokalni artyści (np. Jan Szewczyk – malarz, pedagog; Maciek Cybulski, Łona, Webber, DJ Twister), jak i zwykli mieszkańcy Szczecina, którzy razem tworzą coś ważnego oraz unikalnego dla miasta. Muzykę do spotu stworzył Remigiusz Pilawka.
Strona kampanii: www.szczecin2016.eu
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour