7 października odbył się bieg „Biegnij Warszawo”. Wzięła w nim udział dziennikarka i prezenterka Beata Sadowska, która (tak jak i podczas treningów) miała na sobie koszulkę z napisem „Ważny jest wspólny start”. Sadowska angażuje się w organizowaną przez UPC akcję, której celem jest zachęcenie młodych osób do nauczania seniorów obsługi internetu. W jej ramach stworzony został dostępny dla wszystkich i bezpłatny Internet Starter, mający uprościć korzystanie z tego medium.
Hasło „Ważny jest wspólny start” ma podkreślać, że dobrze mieć towarzysza zwłaszcza podczas uczenia się nowych rzeczy, a wspólna praca może przynieść większe efekty. Według danych organizatora, ponad 9 milionów Polaków 50+ nie korzysta z Internetu, a 4 mln z nich ma dostęp do sieci. W Polsce tylko 19% osób w wieku 55+ korzysta z sieci, tymczasem np. w Islandii 76%, Szwecji – 71%, a w Wielkiej Brytanii – 56%.
Więcej informacji znajduje się na www.internetstarter.com.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary