7 października odbył się bieg „Biegnij Warszawo”. Wzięła w nim udział dziennikarka i prezenterka Beata Sadowska, która (tak jak i podczas treningów) miała na sobie koszulkę z napisem „Ważny jest wspólny start”. Sadowska angażuje się w organizowaną przez UPC akcję, której celem jest zachęcenie młodych osób do nauczania seniorów obsługi internetu. W jej ramach stworzony został dostępny dla wszystkich i bezpłatny Internet Starter, mający uprościć korzystanie z tego medium.
Hasło „Ważny jest wspólny start” ma podkreślać, że dobrze mieć towarzysza zwłaszcza podczas uczenia się nowych rzeczy, a wspólna praca może przynieść większe efekty. Według danych organizatora, ponad 9 milionów Polaków 50+ nie korzysta z Internetu, a 4 mln z nich ma dostęp do sieci. W Polsce tylko 19% osób w wieku 55+ korzysta z sieci, tymczasem np. w Islandii 76%, Szwecji – 71%, a w Wielkiej Brytanii – 56%.
Więcej informacji znajduje się na www.internetstarter.com.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów