7 października odbył się bieg „Biegnij Warszawo”. Wzięła w nim udział dziennikarka i prezenterka Beata Sadowska, która (tak jak i podczas treningów) miała na sobie koszulkę z napisem „Ważny jest wspólny start”. Sadowska angażuje się w organizowaną przez UPC akcję, której celem jest zachęcenie młodych osób do nauczania seniorów obsługi internetu. W jej ramach stworzony został dostępny dla wszystkich i bezpłatny Internet Starter, mający uprościć korzystanie z tego medium.
Hasło „Ważny jest wspólny start” ma podkreślać, że dobrze mieć towarzysza zwłaszcza podczas uczenia się nowych rzeczy, a wspólna praca może przynieść większe efekty. Według danych organizatora, ponad 9 milionów Polaków 50+ nie korzysta z Internetu, a 4 mln z nich ma dostęp do sieci. W Polsce tylko 19% osób w wieku 55+ korzysta z sieci, tymczasem np. w Islandii 76%, Szwecji – 71%, a w Wielkiej Brytanii – 56%.
Więcej informacji znajduje się na www.internetstarter.com.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy