logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wiedza - Literatura
   ──────  18.04.2012

Wspólna odpowiedzialność. Rola marketingu



Forum Odpowiedzialnego Biznesu wydało publikację „Wspólna odpowiedzialność. Rola marketingu”, która stanowi zestaw artykułów eksperckich, studiów przypadków, wywiadów i badań na temat marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu. Zawarto w niej przegląd takich trendów marketingowych jak marketing w sieci, collaborative consumption, eko-rodzicielstwo, czy marketing społeczny.

– Konsumenci zaczynają bardziej świadomie korzystać z produktów i usług, firmy coraz dokładniej badają potrzeby swoich klientów i klientek. Działy marketingu korzystają z nowatorskich dziedzin wiedzy (neurolingwistyka), używają nowych metod i narzędzi (targetowanie behawioralne), a duża część komunikacji marketingowej odbywa się za pomocą mediów społecznościowych – pisze we wstępie Mirella Panek-Owsiańska, Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Konsumenci często pozostają zagubieni i zdezorientowani. Trwa, często bardzo nierówna, walka o nasze serca i portfele, a marketing partyzancki, szeptany czy wirusowy ma jeszcze skuteczniej przekonywać nas do kupna, zmiany czy nabywania coraz to nowych marek i modeli.

„Rola marketingu” jest skierowana zarówno do praktyków, jak i do wszystkich zainteresowanych tematem odpowiedzialnego marketingu i CSR-u. Znajduje się w niej 20 artykułów, 6 wywiadów z ekspertami, przegląd kodeksów branżowych, studia przypadków oraz analizy i badania. Zaprezentowano także wyniki badania dotyczącego odpowiedzialnego marketingu w organizacjach pozarządowych.

Publikacja jest kontynuacją serii „Wspólna odpowiedzialność”, której celem jest analizowanie i pogłębianie wybranych aspektów zarządzania z punktu widzenia społecznej odpowiedzialności biznesu. Wcześniej wydana „Rola dostaw i zakupów” porusza tematykę łańcucha dostaw. Kolejną publikacją z serii będzie „Rola innowacji”.

Publikację można pobrać w formacie pdf z portalu www.odpowiedzialnybiznes.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.01.2023

    Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków


  • 16.12.2022

    Jak mądrze dokarmiać ptaki zimą?


  • 02.12.2022

    Co polskie internautki myślą o prezentach z drugiej ręki?


  • 25.11.2022

    Łączenie pracy z podróżowaniem popularne nie tylko wśród 20-latków


  • 14.11.2022

    Jesteśmy bardziej świadomi środowiskowo, ale niechętni do osobistych wyrzeczeń


  • 30.09.2022

    Pierwsze w Polsce badanie na temat marek przyjaznych cyfrowo


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek