logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Współistnienie na Placu Zamkowym
13.05.2009
Tematy: Wydarzenia

Współistnienie na Placu Zamkowym



Na Placu Zamkowym w Warszawie do 6 czerwca można oglądać międzynarodową wystawę „Coexistence”. Przed dotarciem do stolicy, widzieli ją już mieszkańcy 24 polskich miast. 7 maja warszawską odsłonę zainaugurował koncert Simfonii Vivy pod dyrekcją Tomasza Radziwonowicza. Wystawa jest częścią programu Europejskiego Dialogu Międzykulturowego i została zainicjowana przez Museum on the Deam w Jerozolimie.

„Coexistence”, czyli współistnienie, to wystawa, która według kuratora- Raphie Etgara, ma za zadanie stać się katalizatorem pozytywnych postaw społecznych. Różnice społeczne są faktem, sztuką jest natomiast życzliwe życie obok siebie, zauważenie i jednoczesne docenienie różnic. Wystawa w swoim założeniu ma przyczynić się do dialogu między mieszkańcami europejskich miast i nauczyć ich współegzystować w jednej przestrzeni bez konfliktów i wrogości.

Na wystawie można oglądać prace 42artystów z 19 krajów, autorzy to m.in.: Yoko, Ono, Sharon Etgar, Milton Glaser, Andrzej Pągowski, Dennis Paul, Folom, Piotr Młodożeniec, Marc Cross. Każdy obraz opatrzony jest cytatem (w 4 językach) znanych pisarzy, artystów czy myślicieli. Honorowym patronatem wystawy jest Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.
Więcej informacji znajduje się na stronie: www.coexistence.art.museum
M. Kryńska








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek