logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Wrocław to kosmos stu mostów
04.08.2012
Tematy: Akcje

Wrocław to kosmos stu mostów



Punktem wyjściowym multimedialnego albumu „Kosmostumostów” jest historia człowieka, który okłamuje samego siebie, podąża utartymi szlakami, wybiera bezpieczne rozwiązania i gubi swój skarb – pasję. Odnaleźć siebie i swoje powołanie pomaga mu Miasto Stumostów – Wrocław.

Autorem projektu jest Łukasz L.U.C. Rostkowski, który opisuje siebie na stronie internetowej kosmostumostow.pl w następujący sposób: „Kompozytor, autor tekstów, wokalista, performer, gazownik, magister prawa, oraz reżyser wideoklipów i koncertów.(…) Jest autorem oraz wyznawcą wielu koncepcji m.in. 4 Galaktyk Sztuki, która zakłada kreowanie przekazu za pomocą spójnie połączonych w całość czterech dziedzin sztuki – muzyki, słowa, filmu i grafiki.”

„Kosmostumostów” to według Rostkowskiego jego największe dzieło – przypowieść opowiedziana na pięć różnych sposobów: komiksem, muzyką, wideoklipami, muralami w przestrzeni miejskiej oraz „koncertospektaklami”, które mają spajać te wszystkie elementy.

Projekt jest hołdem i wyrazem wdzięczności dla Wrocławia i jego mieszkańców. Jego celem jest przekroczenie i wymieszanie różnych gatunków sztuki. „Kosmostumostow” ma także motywować odbiorców do poszukiwania swojego powołania, predyspozycji i pasji.

Wydana w ramach projektu płyta jest pierwszym, polskim albumem studyjnym, który powstawał równocześnie z komiksem, zaprojektowanym przez czterech polskich grafików – Grzegorza Przybysia, Bartka Stefanowicza, Krzysztofa Bryneckiego i Piotra Michalczyka. W ramach trasy koncertowej pod hasłem „Fruń za pasją” wprowadzono na scenę nową formę audiowizualną – „koncertokomiks”, w czasie którego muzyka jest wzmacniana przez doznania audiowizualne. Dzięki koncertom historia ożywa i wchodzi w przestrzeń miasta, które także jest tłem projektu.

Z funduszy otrzymanych od władz miasta, L.U.C. przygotował murale na mostach Wrocławia. Nie tylko opowiadają historię nagraną na płycie, ale przy okazji zdobią zniszczone elewacje. Ich odkrywanie to swego rodzaju gra miejska na temat „wykluczonych” miejsc Wrocławia.
Aleksandra Janowska

 

Nazwa projektu
„Kosmostumostów”

Zasięg
Wrocław, Polska

Autor
Łukasz L.U.C. Rostkowski

Data
10/2011








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 04.10.2025Kreacje / printy

    Miód z pól minowych

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek