logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kultura, Marketing regionalny
   ──────  01.07.2014

Wrocław – piękne kobiety i wata cukrowa

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Włoch pozuje obejmując uśmiechnięte kobiety, a mały Brytyjczyk sam robi sobie zdjęcia z kciukiem uniesionym do góry czy też watą cukrową w dłoni. Tłem do wszystkich fotografii są różne, charakterystyczne punkty Wrocławia.

Spoty reklamowe mają promować Wrocław jako Europejską Stolicę Kultury, którą miasto (równolegle z hiszpańskim San Sebastian) będzie w 2016 roku. Bohater pierwszego spotu, Włoch Mateo, żali się przyjacielowi ze swoich rozterek sercowych. Ten doradza mu wyjazd do Wrocławia, by nabrał dystansu i "poszukał inspiracji w sztuce", Mateo jednak decyduje się na wycieczkę ze względu na piękne polskie kobiety. Rudowłosy chłopiec z Wielkiej Brytanii zaś ma zostać wysłany przez rodziców za granicę, by miał kontakt z kulturą – oni proponują Londyn lub Cambridge, syn zaś chce jechać do Wrocławia, co spotyka się z ich aprobatą.

Filmy promujące ESK zostały wyprodukowane wspólnie z Telewizją Polską i będą emitowane na jej kanałach. Zostały przygotowane w wersji z napisami i lektorem, łączny koszt produkcji i emisji wyniósł 80 tys. zł. Opublikowane w poniedziałek materiały zostały skrytykowane w internecie – spotowi z Włochem zarzucano seksizm, a obu brak podkreślenia oferty kulturalnej miasta.

Europejska Stolica Kultury w danym roku otrzymuje od Unii Europejskiej fundusze na rozwinięcie swojej oferty kulturalnej i organizuje wydarzenia, które mają przyciągnąć do niej zainteresowaną kulturą publiczność. W tym roku są to Umeå (Szwecja) oraz Ryga (Łotwa).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016
Czas:
2014.6.29
Tematy:
Kultura, Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Miasto Wrocław
Media:
Telewizja
Adresaci:
Polacy; odwiedzający Wrocław
Hasło kampani:
Swoje znają, Wrocław chwalą





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 12.08.2022

    Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek