Chłopiec z zapałem gromadzi najróżniejsze przedmioty, które potem składuje w namiocie w ogródku. W końcu jego mama postanawia rozwiązać zagadkę jego nietypowego zachowania.
Spot „What are you glad to give?” („Co z przyjemnością oddasz?”) został stworzony dla amerykańskiej firmy Glad, specjalizującej się w produkcji worków na śmieci i opakowań na żywność. Ma zachęcić ludzi do dobroczynności, a konkretnie do dzielenia się rzeczami, które już nie są potrzebne właścicielom. Glad to give nie jest akcją jednorazową, a twarzą jej poprzednich odsłon była Katie Holmes. Jako producent worków Glad oferuje za darmo swoje produkty, o ile posłużą do szczytnych celów – czyli pakowania w nie rzeczy przeznaczanych na cele charytatywne. Przy tym duży nacisk kładzie na szerzenie samej idei dobroczynności i zachęcanie zwykłych ludzi do niesienia pomocy innym.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo