logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Woodstockowicze wysprzątali 5,5 tony plastiku
16.08.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Woodstockowicze wysprzątali 5,5 tony plastiku



Firma Carlsberg Polska zorganizowała podczas Festiwalu Przystanek Woodstock ekologiczną akcję edukacyjną „Bądź FAIR wobec środowiska. Daj śmieciom kosza”. Celem tej inicjatywy było zwrócenie uwagi na problem zaśmiecania terenów bliskich zamieszkania,a szczególnie – zielonych, rekreacyjnych, z jednoczesnym uświadamianiem uczestników imprezy, co należy czynić z opakowaniem po wypiciu piwa. Uczestnicy w trakcie 3-dniowego Festiwalu wysprzątali około 106.000 plastikowych kubków oraz 240.000 puszek. Partnerem akcji była Organizacja Odzysku – KOBA.

W zamian za przyniesione kubki i puszki Woodstockowicze otrzymywali – w specjalnej EKOStrefie – gadżety z materiałów biodegradowalnych, takie jak: maty bambusowe do siedzenia, peleryny przeciwdeszczowe, długopisy ze skrobii kukurydzianej i latarki na baterie słoneczne. Przetworzeniem plastikowych kubków zajęła się lokalna firma recyklingowa, puszki z kolei zostały przekazane do recyklingu złomu aluminiowego.

Podczas akcji były rozdawane również ulotki edukacyjne, w których zawarte zostały kluczowe zagrożenia wynikające ze śmiecenia oraz EKOporady, jak każdy z nas może pozytywnie wpływać na otoczenie z korzyścią dla środowiska.

W ciągu 3 dni trwania Festiwalu EKOstrefę odwiedziło ponad 30 tysięcy osób.

———————————————————————————————————————

W ramach promowania idei wolontariatu w firmie, do pracy na Festiwalu z własnej woli przyjechało 30 pracowników. Wolontariusze zostali oddelegowani do prac w EUROstrefie, EKOstrefie oraz w punkcie informacyjnym, przez 3 dni pomagając przy szeregu konkursów, warsztatów i aktywności adresowanych do woodstockowiczów. Wolontariusze zadecydowali o przekazaniu wypracowanych środków na rzecz Fundacji WOŚP.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek