logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  16.08.2011

Woodstockowicze wysprzątali 5,5 tony plastiku



Firma Carlsberg Polska zorganizowała podczas Festiwalu Przystanek Woodstock ekologiczną akcję edukacyjną „Bądź FAIR wobec środowiska. Daj śmieciom kosza”. Celem tej inicjatywy było zwrócenie uwagi na problem zaśmiecania terenów bliskich zamieszkania,a szczególnie – zielonych, rekreacyjnych, z jednoczesnym uświadamianiem uczestników imprezy, co należy czynić z opakowaniem po wypiciu piwa. Uczestnicy w trakcie 3-dniowego Festiwalu wysprzątali około 106.000 plastikowych kubków oraz 240.000 puszek. Partnerem akcji była Organizacja Odzysku – KOBA.

W zamian za przyniesione kubki i puszki Woodstockowicze otrzymywali – w specjalnej EKOStrefie – gadżety z materiałów biodegradowalnych, takie jak: maty bambusowe do siedzenia, peleryny przeciwdeszczowe, długopisy ze skrobii kukurydzianej i latarki na baterie słoneczne. Przetworzeniem plastikowych kubków zajęła się lokalna firma recyklingowa, puszki z kolei zostały przekazane do recyklingu złomu aluminiowego.

Podczas akcji były rozdawane również ulotki edukacyjne, w których zawarte zostały kluczowe zagrożenia wynikające ze śmiecenia oraz EKOporady, jak każdy z nas może pozytywnie wpływać na otoczenie z korzyścią dla środowiska.

W ciągu 3 dni trwania Festiwalu EKOstrefę odwiedziło ponad 30 tysięcy osób.

———————————————————————————————————————

W ramach promowania idei wolontariatu w firmie, do pracy na Festiwalu z własnej woli przyjechało 30 pracowników. Wolontariusze zostali oddelegowani do prac w EUROstrefie, EKOstrefie oraz w punkcie informacyjnym, przez 3 dni pomagając przy szeregu konkursów, warsztatów i aktywności adresowanych do woodstockowiczów. Wolontariusze zadecydowali o przekazaniu wypracowanych środków na rzecz Fundacji WOŚP.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek