logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Wolontariusze Providenta remontują bibliotekę w Mogielnicy
05.03.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Wolontariusze Providenta remontują bibliotekę w Mogielnicy



Pracownicy Provident Polska z oddziału w Grójcu w ramach programu pracowniczego „Tak! Pomagam” postanowili pomóc Niepublicznej Szkole Podstawowej w Mogielnicy, która została zalana przez powódź w 2010 r. Największemu zniszczeniu uległa biblioteka, którą wolontariusze zdecydowali się wyremontować. Renowacja pomieszczenia zostanie ukończona na początku marca. Pracownicy Provident Polska zorganizowali również integracyjny bal rodzinny „Jadłodajnia 2010”, z którego dochód został przeznaczony na zakup nowych książek do biblioteki.

W ramach tej samej, X edycji „Tak! Pomagam”, grójeccy pracownicy zrealizowali też drugi projekt wolontariacki i po raz czwarty zorganizowali turniej piłki nożnej pod nazwą Provident Cup dla podopiecznych Stowarzyszenia Rodzin Abstynenckich. Wydarzenie miało miejsce na hali sportowej Spartakus, należącej do Grójeckiego Ośrodku Sportu, współorganizatora wydarzenia. Wolontariusze zapewnili darmowy catering, a także nagrody dla zwycięskich drużyn i najlepszych zawodników.

Celem programu wolontariatu pracowniczego Provident Polska „Tak! Pomagam” jest wspieranie pracowników i przedstawicieli firmy w realizacji ich własnych inicjatyw wolontariackich. – Od 2006 roku 935 naszych wolontariuszy zrealizowało już 211 projektów. W najnowszej, 10. edycji programu swój wolny czas na realizację pomysłów wolontariackich poświęci prawie 250 pracowników z naszej firmy. Cieszymy się, że ich zapał z roku na rok jest coraz większy i że mają tak dużo chęci w sobie, żeby pomagać inny”.– powiedziała Małgorzata Domaszewicz, koordynator programu „Tak! Pomagam”. Dwa razy w roku firma zachęca pracowników do zgłaszania pomysłów na lokalne akcje społeczne, na które mogą otrzymać dofinansowanie.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek