logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Edukacja
   ──────  03.04.2013

Woli śrubokręt od skalpela

Your browser does not support the video tag.


Mój Robert będzie lekarzem i będzie leczył ludzi – zapowiada matka swojej przyjaciółce. Tymczasem nastolatek woli zostać mechanikiem i naprawiać "piękne, stare fury". Gdy dorasta i realizuje swoje marzenie, rodzicielka i tak jest z niego dumna – w końcu zawsze wiedziała, że ma w sobie coś z chirurga.

Kampania przygotowana na zlecenie Krajowego Ośrodka Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej (KOWEZiU) ma przekonać rodziców i gimnazjalistów, że technika i szkoły zawodowe mogą być równie przyszłościową drogą co najczęściej wybierane licea ogólnokształcące.

Poza spotem telewizyjnym pt. "Będzie…Będę…", częścią projektu jest "Strefa Ucznia" umieszczona na stronie www.koweziu.edu.pl. Uczniowie znajdą tam informacje o zawodach, kwalifikacjach, typach szkół i warunkach uzyskania możliwości pracy w zawodzie, a także plakaty, broszury i ulotki informacyjne.

Spot powstał w ramach projektu "Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty (Działanie 3.4 Otwartość systemu edukacji w kontekście uczenia się przez całe życie, Poddziałanie 3.4.2 Upowszechnianie uczenia się przez całe życie – projekty systemowe), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru
Czas:
2013.4.2 - 2013.5.31
Tematy:
Edukacja
Kraje:
Polska
Nadawca:
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej (KOWEZiU)
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej, Zielony Pomidor
Adresaci:
Uczniowie szkół gimnazjalnych i podstawowych, ich rodzice





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek