Mój Robert będzie lekarzem i będzie leczył ludzi – zapowiada matka swojej przyjaciółce. Tymczasem nastolatek woli zostać mechanikiem i naprawiać "piękne, stare fury". Gdy dorasta i realizuje swoje marzenie, rodzicielka i tak jest z niego dumna – w końcu zawsze wiedziała, że ma w sobie coś z chirurga.
Kampania przygotowana na zlecenie Krajowego Ośrodka Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej (KOWEZiU) ma przekonać rodziców i gimnazjalistów, że technika i szkoły zawodowe mogą być równie przyszłościową drogą co najczęściej wybierane licea ogólnokształcące.
Poza spotem telewizyjnym pt. "Będzie…Będę…", częścią projektu jest "Strefa Ucznia" umieszczona na stronie www.koweziu.edu.pl. Uczniowie znajdą tam informacje o zawodach, kwalifikacjach, typach szkół i warunkach uzyskania możliwości pracy w zawodzie, a także plakaty, broszury i ulotki informacyjne.
Spot powstał w ramach projektu "Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty (Działanie 3.4 Otwartość systemu edukacji w kontekście uczenia się przez całe życie, Poddziałanie 3.4.2 Upowszechnianie uczenia się przez całe życie – projekty systemowe), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem