logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Opinie
   ──────  24.02.2009

Wirus z fajerwerkami

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Duże idee mają przeważnie duże budżety, a małe idee mają mniejsze budżety. Bo kto postawi na równi zagrożenie spowodowane zabawą fajerwerkami z globalnym ociepleniem? Chociaż problem jest nie mniej poważny, to spycha się go na dalszy plan, winą za niego obarczając ludzką bezmyślność. Gdy budżet na akcję medialną nagłaśniającą problem jest mały albo wcale go nie ma, w głowach twórców kampanii pojawia się zwrot: kampania wirusowa albo viral i… zaczyna się zabawa.

Dobry wirus powinien być śmieszny, szokujący albo bardzo użyteczny dla „zarażonego”, a najlepiej żeby miał przynajmniej dwie z tych cech. Środowiskiem naturalnym wirusa jest internet. Agencja Salmore zna te zasady i użyła ich w grudniu 2008 roku do realizacji już drugiej odsłony kampanii propagującej bezpieczne korzystanie z fajerwerków i materiałów pirotechnicznych. Rok temu kampania opowiadała o organizacji LAAF, która w śmieszny sposób prezentowała – głównie mieszkańcom Holandii – jak niebezpieczna może być zabawa z fajerwerkami. W tym roku to członkowie paramilitarnej, składającej hołd Allahowi, organizacji Flemish Liberation Army Against Freedom (FLAAF), również niezbyt rozważnie obchodzą się z materiałami pirotechnicznymi – tym razem w Belgii.

Kampania dzięki umieszczeniu w internecie i nadaniu jej formy zabawnego wirusa rozniosła się po sieci w błyskawicznym tempie.

Po kilku sukcesach komercyjnych wirusów w naszym kraju chyba przychodzi czas na wirusa społecznego. Czekamy z niecierpliwością.
Redakcja portalu kampaniespoleczne.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.05.2023

    „Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 02.11.2022

    Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek