Kreacje / printy, Kampanie, Włochy, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 03.08.2021
Wirtualne nie znaczy nierealne
Obrażanie, wyśmiewanie, nagabywanie, szantaż. Lista tortur, które można uprawiać za pośrednictwem internetu, jest długa i cały czas rośnie. Często jednak, przez sam fakt, że do przemocy dochodzi „w wirtualu” a nie „w realu”, otoczenie ofiary bagatelizuje dramat, który ma miejsce. Nic bardziej błędnego. To, że tortury są wirtualne, nie sprawia, że stają się przez to mniej bolesne.
Kampanię CyberTorture na zlecenie włoskiej organizacji FarexBene, m.in. wspierającej ofiary dyskryminacji, nadużyć, przemocy i cyberprzemocy zrealizowała agencja Publicis.
Nazwa kampanii:
CyberTorture
Czas:
2021.8.3
Kraje:
Włochy
Nadawca:
FarexBene
Media:
print
Wykonawca:
Publicis, Italy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?