logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Wiosenne porządki Browaru Okocim
15.05.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Wiosenne porządki Browaru Okocim



21 kwietnia br. odbyło się wiosenne sprzątanie parku w strefie Stacji Uzdatniania Wody w Brzesku. To trzecia edycja akcji porządkowania zielonych terenów wokół Browaru Okocim zorganizowana i przeprowadzona przez pracowników firmy. Celem tej inicjatywy jest promowanie odpowiedzialnych proekologicznych postaw oraz idei wolontariatu pracowniczego. W sobotę kilkudziesięciu wolontariuszy wraz z rodzinami wysprzątało zielone tereny wokół browaru oraz posadzili kwiaty i iglaki.                         

– Podczas tego rodzaju działań zwracamy szczególną uwagę na kwestię zaśmiecanych zielonych terenów rekreacyjnych, których udziałem nierzadko są opakowania po wypitym piwie. Nie jest to nasza jedyna inicjatywa skupiająca pracowników – wolontariuszy. W ubiegłym roku pracownicy z regionu Okocim podczas trzydniowego Festiwalu Woodstock aktywnie wspierali ekologiczne działania edukacyjne. Apelowali do uczestników imprezy – w trosce o środowisko – o niezaśmiecanie terenów zielonych i jednocześnie zachęcali do sprzątania z terenu Festiwalu kubków i puszek po wypitym trunku, nagradzając ekogadżetami – opowiada Piotr Gondek, Regionalny Menedżer Sprzedaży, który również był wolontariuszem podczas Festiwalu Woodstock i zapowiada swój udział w tegorocznej edycji.

14 kwietnia wędkarze zrzeszeni w Kole Wędkarskim przy Browarze Okocim, sprzątali śmieci i odpady z rzeki i jej brzegów na 3-kilometrowym odcinku należącym do strefy utrzymania Uszwicy przez Browar Okocim. 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek