Kampania „Wiem, co wybieram” prowadzona od 2008 r. zyskała nową odsłonę. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy Clear Channel Poland w lutym w 8 największych miastach Polski pojawi się 600 nośników typu Citylight promujących logo programu. Będzie można je zobaczyć w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy, Krakowie, Lublinie, Łodzi oraz na Górnym Śląsku.
„Wiem, co wybieram” jest częścią międzynarodowego programu „Choices” wprowadzanego na świecie w 2006 roku. W Polsce program wprowadzony został wspólnie w 2008 r. przez czterech producentów żywności, firmy: Bakalland, FRoSTA, Rieber Foods Polska i Unilever Polska. W drugiej połowie 2008 roku do grona firm partnerskich dołączyły Agros Nova z marką Fortuna oraz Piekarnia VINI.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy