logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.10.2010

Wielkie zdjęcia w centrum uwagi



6 metropolii, 6 centralnych budynków i już niebawem tysiące zdjęć ludzi wyświetlanych na nich w wielkim formacie – to elementy kampanii „You are the Big Picture” grupy ubezpieczeniowej Aviva, która ruszyła 4 października i potrwa do końca roku. Celem kampanii jest zebranie pieniędzy na rzecz inicjatywy „Droga do szkoły” podjętej wspólnie z organizacją Save The Children. Projekt realizowany w Indiach, skierowany jest do dzieci w wieku 6-18 lat żyjących na ulicy i ma zapewnić im możliwość nauki i zdobycia wykształcenia zawodowego.

W kampanię „You are the Big Picture” (polska wersja to „Jesteś w centrum uwagi”) zaangażowane są następujące miasta: Londyn, Paryż, Singapur, Mumbaj, Delhi i Warszawa. W każdym z nich, począwszy od 18 października, przez 7 dni, wyświetlane będą zdjęcia nadesłane przez osoby popierające kampanię – w Warszawie na Pałacu Kultury i Nauki. Lista lokalizacji w pozostałych miastach dostępna jest pod adresem www.aviva.com/media. Zdjęcia można przesyłać za pośrednictwem specjalnie uruchomionej strony www.centrumuwagi.pl oraz profilu Avivy na Facebook’u. Za każde nadesłane zdjęcie Aviva przekaże 1 funt brytyjski na konto Save The Children (całkowita kwota darowizny nie może przekroczyć 250 tys. funtów brytyjskich).

W Warszawie kampania została zainicjowana poprzez umieszczenie wielkoformatowych zdjęć twarzy polskiej edycji kampanii na budynkach w centrum miasta. Zostali nimi klienci i pracownicy Avivy, a ich zdjęcia pojawiły się na Hotelu Intercontinental, Millenium Plaza i budynku WSiP.
K. Kukuła


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek