6 metropolii, 6 centralnych budynków i już niebawem tysiące zdjęć ludzi wyświetlanych na nich w wielkim formacie – to elementy kampanii „You are the Big Picture” grupy ubezpieczeniowej Aviva, która ruszyła 4 października i potrwa do końca roku. Celem kampanii jest zebranie pieniędzy na rzecz inicjatywy „Droga do szkoły” podjętej wspólnie z organizacją Save The Children. Projekt realizowany w Indiach, skierowany jest do dzieci w wieku 6-18 lat żyjących na ulicy i ma zapewnić im możliwość nauki i zdobycia wykształcenia zawodowego.
W kampanię „You are the Big Picture” (polska wersja to „Jesteś w centrum uwagi”) zaangażowane są następujące miasta: Londyn, Paryż, Singapur, Mumbaj, Delhi i Warszawa. W każdym z nich, począwszy od 18 października, przez 7 dni, wyświetlane będą zdjęcia nadesłane przez osoby popierające kampanię – w Warszawie na Pałacu Kultury i Nauki. Lista lokalizacji w pozostałych miastach dostępna jest pod adresem www.aviva.com/media. Zdjęcia można przesyłać za pośrednictwem specjalnie uruchomionej strony www.centrumuwagi.pl oraz profilu Avivy na Facebook’u. Za każde nadesłane zdjęcie Aviva przekaże 1 funt brytyjski na konto Save The Children (całkowita kwota darowizny nie może przekroczyć 250 tys. funtów brytyjskich).
W Warszawie kampania została zainicjowana poprzez umieszczenie wielkoformatowych zdjęć twarzy polskiej edycji kampanii na budynkach w centrum miasta. Zostali nimi klienci i pracownicy Avivy, a ich zdjęcia pojawiły się na Hotelu Intercontinental, Millenium Plaza i budynku WSiP.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi