Jedna z najbardziej wzruszających reklam społecznych poświęconych rakowi piersi. Ukazuje ona śmierć starszej kobiety w gronie najbliższych. Z ich twarzy łatwo odczytać smutek, a wyświetlane chwilę później fotografie rodzinne dają obraz szczęśliwego i w pełni wykorzystanego życia. „Więcej kobiet powinno umierać w podeszłym wieku. Im szybciej dostaniemy fundusze, tym szybciej wynajdziemy lek na raka” – komunikuje na zakończenie organizator kampanii, Breast Cancer Research Trust z Nowej Zelandii. Spot nagrodzono Złotym Lwem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat