logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  16.05.2017

Dziesięć kampanii z różową wstążką

Więcej kobiet powinno umierać

Your browser does not support the video tag.

Jedna z najbardziej wzruszających reklam społecznych poświęconych rakowi piersi. Ukazuje ona śmierć starszej kobiety w gronie najbliższych. Z ich twarzy łatwo odczytać smutek, a wyświetlane chwilę później fotografie rodzinne dają obraz szczęśliwego i w pełni wykorzystanego życia. „Więcej kobiet powinno umierać w podeszłym wieku. Im szybciej dostaniemy fundusze, tym szybciej wynajdziemy lek na raka” – komunikuje na zakończenie organizator kampanii, Breast Cancer Research Trust z Nowej Zelandii. Spot nagrodzono Złotym Lwem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 14.07.2025

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze


  • 12.07.2025

    Kwiaty


  • 10.07.2025

    Nie ma powodu do świętowania


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


  • 23.06.2025

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek