Jedna z najbardziej wzruszających reklam społecznych poświęconych rakowi piersi. Ukazuje ona śmierć starszej kobiety w gronie najbliższych. Z ich twarzy łatwo odczytać smutek, a wyświetlane chwilę później fotografie rodzinne dają obraz szczęśliwego i w pełni wykorzystanego życia. „Więcej kobiet powinno umierać w podeszłym wieku. Im szybciej dostaniemy fundusze, tym szybciej wynajdziemy lek na raka” – komunikuje na zakończenie organizator kampanii, Breast Cancer Research Trust z Nowej Zelandii. Spot nagrodzono Złotym Lwem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym