Jedna z najbardziej wzruszających reklam społecznych poświęconych rakowi piersi. Ukazuje ona śmierć starszej kobiety w gronie najbliższych. Z ich twarzy łatwo odczytać smutek, a wyświetlane chwilę później fotografie rodzinne dają obraz szczęśliwego i w pełni wykorzystanego życia. „Więcej kobiet powinno umierać w podeszłym wieku. Im szybciej dostaniemy fundusze, tym szybciej wynajdziemy lek na raka” – komunikuje na zakończenie organizator kampanii, Breast Cancer Research Trust z Nowej Zelandii. Spot nagrodzono Złotym Lwem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne