logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Widzimy całego człowieka
08.04.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka

Widzimy całego człowieka

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


„Człowiek nie pacjent” jest kampanią non profit, realizowaną dla krakowskiego Stowarzyszenia Wspierania Onkologii UNICORN, zajmującego się psychoonkologią. Jej celem jest wszystkim zwrócenie uwagi na konieczność wypracowania innego stosunku do człowieka chorego na nowotwór, a także przybliżenie pojęcia psychoonkologii.

Tak samo jak ludzie zdrowi, osoba chora uczestniczy w życiu społecznym, wykonuje codzienne czynności i ma swoje zainteresowania. Jej choroba to nie walka, a pewien proces, który musi przejść i znieść z godnością.

Psychoonkologia to temat nowy i trudny. Podstawowymi zadaniami tej interdyscyplinarnej nauki są starania o poprawę jakości życia pacjentów z chorobą nowotworową i ich rodzin, włączenie problemów psychoonkologicznych do programu nauczania studentów i personelu medycznego oraz działalność naukowo-badawcza.

Do tej pory powstały dwa plakaty w wersji damskiej i męskiej, które pojawiły się już na ulicach Warszawy. Oprócz tego przygotowane zostały spoty tv.

Kampania ma też na celu pozyskanie 1% z podatku, dlatego też reklamy prasowe pojawią się w ostatnim tygodniu kwietnia, kiedy to wiele podatników śpieszy się z rozliczeniem swoim dochodów.

W kampanię zaangażowane zostały m.in. tygodnik Polityka i dziennik Metro. Spot reklamowy wystartował w konkursie Sto procent z 1% organizowanym przez Newsweek i znalazła się w finale w kategorii : Internet.

Stowarzyszenie Wspierania Onkologii Unicorn powstało w Krakowie w 1999 roku z inicjatywy malarki Ewy Preisner. Z fundacją powiązana jest również bezpośrednio skrzypaczka Barbara Stuhr oraz Iwona Nawara, a pośrednio Jerzy i Maciej Stuhr, Anna Szałapak i Grzegorz Turnau, którzy biorą udział w balach charytatywnych organizowanych przez organizację. Unicorn prowadzi też spotkania, wykłady i prelekcje z udziałem lekarzy, dietetyków, rehabilitantów oraz terapeutów.



Nazwa kampanii:
Człowiek nie pacjent
Czas:
2008.4.7 - 2008.4.30
Nadawca:
Unicorn
Media:
Internet, outdoor, prasa
Wykonawca:
Young & Rubicam Brands
Adresaci:
Podatnicy, personel medyczny, osoby chore na raka i ich bliscy
Hasło kampani:
Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek