logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  14.09.2015

Whirlpool wspiera niewidomych



10 września firma Whirlpool we współpracy z Niewidzialną Wystawą zorganizowała panel dyskusyjny dotyczący potrzeb osób niewidomych w zakresie użytkowania sprzętu AGD. Dziennikarze mieli okazję zobaczyć i przetestować nakładkę, która umożliwia swobodne korzystanie z pralek i ich pełnej funkcjonalności przez osoby niewidome i słabowidzące, których w Polsce żyje 52 tys.

Nakładka, opracowana we współpracy z Polskim Związkiem Niewidomych, została wykonana z przezroczystego tworzywa, z wyciętym miejscem na pokrętło. Wystarczy nakleić nakładkę na panel sterowania pralki, aby spełniała swoje zadania. Wypukłe brzegi pomagają ustawić odpowiedni program. Szczegółowy opis montażu nakładki przedstawiony jest wprzygotowanej instrukcji. Każda nakładka jest dostępna bezpłatnie.

Dodatkowe informacje na temat nakładki udzielane są pod numerem infolinii Whirlpool 801 900 666 oraz na stronie www.siegnijpo6zmysl.pl, która została stworzona dla osób niewidomych i słabowidzących. Poprzez dobór odpowiedniego kontrastu, kolorów, wielkości czcionki oraz układu treści strona została przygotowana zgodnie z potrzebami tych użytkowników.

Nakładki na pralki Whirlpool zostały nagrodzone na XII edycji konferencji REHA FOR THE BLIND®, która odbyła się w dniach 4-5 grudnia 2014 w Warszawie. Przyznano im drugie miejsce w kategorii „produkt dla niewidomych” w konkursie Idol 2014.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek