logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Westerniada ING Banku Śląskiego
19.05.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Westerniada ING Banku Śląskiego



W ramach programu wolontariatu ING Banku Śląskiego 12 maja w ośrodku jazdy konnej “Furioso”, w Starych Żukowicach zorganizowana została westerniada. Wolontariusze ING z regionu Kraków zorganizowali zajęcia hipoterapeutyczne dla 50 dzieci niepełnosprawnych ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Tarnowie. Dzieci uczestniczyły w zajęciach hipoterapeutycznych oraz zabawach sportowo – rekreacyjnych na świeżym powietrzu.

Zajęcia dla dzieci z różnym stopniem niepełnosprawności prowadzili wykwalifikowani instruktorzy wspierani przez Wolontariuszy ING. Dla podkreślenia rodzinnej atmosfery, po części sportowej odbył się grill oraz pokaz jazdy konnej w stylu western, w wykonaniu mistrza Europy – Alexa Jarmuły.

– Westerniada to inicjatywa naszych wolontariuszy realizowana w ramach akcji Dobry Pomysł. Projekty, które zwyciężyły w konkursie wolontariackim dla pracowników banku, otrzymują dotację na realizację z Fundacji ING Dzieciom. Do końca 2009 roku zaplanowano realizację 13 Dobrych Pomysłów w całej Polsce – powiedziała Joanna Warmuz, koordynator ds. CSR w ING Banku Śląskim.

Wolontariat ING to program społeczny, który daje pracownikom ING Banku Śląskiego możliwość zaangażowania się w pracę wolontariacką. Wolontariuszem może być każdy, we wszystkich dziedzinach życia społecznego, wszędzie tam, gdzie taka pomoc jest potrzebna. Obecnie w Banku jest blisko 800 wolontariuszy. Każdy z pracowników banku może przeznaczyć 1 dzień (8 godzin zawodowego czasu pracy) na działania w ramach wolontariatu – gwarantuje to Regulamin Pracy ING Banku Śląskiego.

ING Bank Śląski jest Partnerem Strategicznym Centrum Wolontariatu, najstarszej w Polsce organizacji promującej wolontariat.
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek