Karmienie dziecka piersią ma pozytywny wpływ na jego rozwój i stan zdrowia. Zdarza się jednak, że kobiety obawiają się bólu i innych trudności. Spot kampanii firmy Boobs-‘n-Burps, na którym uśmiechnięte kobiety z dumą prezentują swoje biusty, poruszając nimi (!) przy dźwiękach piosenki „Celebrating Hearts Aligned” zespołu Half-Handed Cloud, ma zachęcać matki do naturalnego karmienia, pokazując, że nie musi to kłócić się w żadnym stopniu z atrakcyjnością fizyczną i dobrym samopoczuciem.
„Happy boobs make happy people” („Szczęśliwe piersi to szczęśliwi ludzie”) brzmi hasło 'piersiowego’ spotu, który został przygotowany na zlecenie Boobs-‘n-Burps, niewielkiego sklepu mieszczącego się w Brukseli. Założyła je matka trójki dzieci, świadoma kłopotów i korzyści związanych z naturalnym karmieniem. Roeline Ham prowadzi sklep z asortymentem dla mam, udziela im porad, kieruje do odpowiednich specjalistów. Wiedząc, że nie wszystkie kobiety mogą sobie pozwolić na zakupy w Boobs-‘n-Burps, chce w najbliższej przyszłości rozpocząć współpracę z organizacjami pozarządowymi, by dotrzeć do mniej uprzywilejowanych grup.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy