Karmienie dziecka piersią ma pozytywny wpływ na jego rozwój i stan zdrowia. Zdarza się jednak, że kobiety obawiają się bólu i innych trudności. Spot kampanii firmy Boobs-‘n-Burps, na którym uśmiechnięte kobiety z dumą prezentują swoje biusty, poruszając nimi (!) przy dźwiękach piosenki „Celebrating Hearts Aligned” zespołu Half-Handed Cloud, ma zachęcać matki do naturalnego karmienia, pokazując, że nie musi to kłócić się w żadnym stopniu z atrakcyjnością fizyczną i dobrym samopoczuciem.
„Happy boobs make happy people” („Szczęśliwe piersi to szczęśliwi ludzie”) brzmi hasło 'piersiowego’ spotu, który został przygotowany na zlecenie Boobs-‘n-Burps, niewielkiego sklepu mieszczącego się w Brukseli. Założyła je matka trójki dzieci, świadoma kłopotów i korzyści związanych z naturalnym karmieniem. Roeline Ham prowadzi sklep z asortymentem dla mam, udziela im porad, kieruje do odpowiednich specjalistów. Wiedząc, że nie wszystkie kobiety mogą sobie pozwolić na zakupy w Boobs-‘n-Burps, chce w najbliższej przyszłości rozpocząć współpracę z organizacjami pozarządowymi, by dotrzeć do mniej uprzywilejowanych grup.
A. Postek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”