Karmienie dziecka piersią ma pozytywny wpływ na jego rozwój i stan zdrowia. Zdarza się jednak, że kobiety obawiają się bólu i innych trudności. Spot kampanii firmy Boobs-‘n-Burps, na którym uśmiechnięte kobiety z dumą prezentują swoje biusty, poruszając nimi (!) przy dźwiękach piosenki „Celebrating Hearts Aligned” zespołu Half-Handed Cloud, ma zachęcać matki do naturalnego karmienia, pokazując, że nie musi to kłócić się w żadnym stopniu z atrakcyjnością fizyczną i dobrym samopoczuciem.
„Happy boobs make happy people” („Szczęśliwe piersi to szczęśliwi ludzie”) brzmi hasło 'piersiowego’ spotu, który został przygotowany na zlecenie Boobs-‘n-Burps, niewielkiego sklepu mieszczącego się w Brukseli. Założyła je matka trójki dzieci, świadoma kłopotów i korzyści związanych z naturalnym karmieniem. Roeline Ham prowadzi sklep z asortymentem dla mam, udziela im porad, kieruje do odpowiednich specjalistów. Wiedząc, że nie wszystkie kobiety mogą sobie pozwolić na zakupy w Boobs-‘n-Burps, chce w najbliższej przyszłości rozpocząć współpracę z organizacjami pozarządowymi, by dotrzeć do mniej uprzywilejowanych grup.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów