logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Werner Herzog o smsowaniu za kierownicą
12.08.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Werner Herzog o smsowaniu za kierownicą



Werner Herzog, jeden z najbardziej znanych reżyserów, stworzył krótkometrażowy film poświęcony wypadkom spowodowanym przez wysyłanie SMS-ów podczas jazdy. W filmie wystąpiły ocalałe ofiary tych wypadków, ich bliscy oraz rodziny osób, które zginęły, a także sprawcy.

Obraz "From one second to the next" ("Z sekundy na sekundę") został zasponsorowany przez firmy telekomunikacyjne AT&T, T-Mobile, Sprint i Verizon. Film jest dostępny online, będzie także dystrybuowany w 40 tys. szkołach w Stanach Zjednoczonych.

Dokument jest częścią akcji pod hasłem "It can wait" ("To może poczekać"). Na stronie www.itcanwait.com zbierane są historie osób, które w jakiś sposób zostały dotknięte przez wysyłanie wiadomości tekstowych podczas prowadzenia.

Herzog jest twórcą m.in. dokumentów ("Kraina ciszy i ciemności", "Mój ukochany wróg", "Pod wulkanem") oraz filmów fabularnych ("Nosferatu – wampir", "Fitzcarraldo", "Zagadka Kaspara Hausera").








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek