Werner Herzog, jeden z najbardziej znanych reżyserów, stworzył krótkometrażowy film poświęcony wypadkom spowodowanym przez wysyłanie SMS-ów podczas jazdy. W filmie wystąpiły ocalałe ofiary tych wypadków, ich bliscy oraz rodziny osób, które zginęły, a także sprawcy.
Obraz "From one second to the next" ("Z sekundy na sekundę") został zasponsorowany przez firmy telekomunikacyjne AT&T, T-Mobile, Sprint i Verizon. Film jest dostępny online, będzie także dystrybuowany w 40 tys. szkołach w Stanach Zjednoczonych.
Dokument jest częścią akcji pod hasłem "It can wait" ("To może poczekać"). Na stronie www.itcanwait.com zbierane są historie osób, które w jakiś sposób zostały dotknięte przez wysyłanie wiadomości tekstowych podczas prowadzenia.
Herzog jest twórcą m.in. dokumentów ("Kraina ciszy i ciemności", "Mój ukochany wróg", "Pod wulkanem") oraz filmów fabularnych ("Nosferatu – wampir", "Fitzcarraldo", "Zagadka Kaspara Hausera").
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?
