Werner Herzog, jeden z najbardziej znanych reżyserów, stworzył krótkometrażowy film poświęcony wypadkom spowodowanym przez wysyłanie SMS-ów podczas jazdy. W filmie wystąpiły ocalałe ofiary tych wypadków, ich bliscy oraz rodziny osób, które zginęły, a także sprawcy.
Obraz "From one second to the next" ("Z sekundy na sekundę") został zasponsorowany przez firmy telekomunikacyjne AT&T, T-Mobile, Sprint i Verizon. Film jest dostępny online, będzie także dystrybuowany w 40 tys. szkołach w Stanach Zjednoczonych.
Dokument jest częścią akcji pod hasłem "It can wait" ("To może poczekać"). Na stronie www.itcanwait.com zbierane są historie osób, które w jakiś sposób zostały dotknięte przez wysyłanie wiadomości tekstowych podczas prowadzenia.
Herzog jest twórcą m.in. dokumentów ("Kraina ciszy i ciemności", "Mój ukochany wróg", "Pod wulkanem") oraz filmów fabularnych ("Nosferatu – wampir", "Fitzcarraldo", "Zagadka Kaspara Hausera").
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku