Aplikacje na urządzenia mobilne oparte o mechanikę grywalizacji to młody i perspektywiczny kierunek rozwoju marketingu społecznego. Zmieniają nawyki, zwiększają motywację, uczą i trenują dostarczając odbiorcy angażującej rozrywki. Święty Graal edukacji – „uczyć bawiąc” – odnaleziony. Czas na dobre pomysły i atrakcyjne realizacje w ilości przystającej do oczekiwań. Oczekiwaniom jury festiwalu w Cannes sprostała aplikacja Alvio, czego dowodem jest m.in.Złoty Lew w kategorii Mobile. Jest ona owocem współpracy firmy QoL Devices, producenta urządzeń medycznych dla pacjentów oraz agencji interaktywnej R/GA New York, którym przyświecał cel polepszenia komfortu życia dzieci chorych na astmę. Dostępne na rynku lekarstwa pomagają, ale wielu rodziców martwi ilość i częstotliwość ich przyjmowania. Kontrolowanie stanu zdrowia i regularne ćwiczenia nawet o 86% potrafią zmniejszyć ich użycie. Problem jest to, że w klasycznym wydaniu, są one karkołomne, mozolne, wymagają sporo wyczucia i wiedzy. Odpowiedzią na niego ma być Alvio: aplikacja na urządzenia mobilne, której kontrolerem jest proste urządzenie mierzące siłę oddechu. Trenuje oddech, a jednocześnie gromadzi i analizuje dane dotyczące stanu zdrowia informując rodzica o poczynionym postępie, lub alarmuje o pogorszeniu kondycji. Dla dziecka jest to natomiast po prostu… fajna gra.
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas