logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  09.08.2010

Wartościowy odpad



Fundacja PlasticsEurope Polska po raz trzeci organizuje kampanię outdoorową na temat tworzyw sztucznych i ich roli we współczesnym świecie. Organizatorzy zachęcają Polaków do segregowania odpadów z tworzyw sztucznych oraz pokazują, że wyrzucane plastiki mogą być jeszcze bardzo użyteczne. Służy temu ponad 400 citylightów zamieszczonych w 20 miastach Polski, na których prezentowane są symbole recyklingu na tle pojemnika do segregacji plastikowych odpadów. Plakaty zawierają informację: „Każdy plastikowy odpad ma wartość, pozwól ją odzyskać. Segreguj plastiki”.

Prowadzone działania mają uświadomić, że możliwości ich zagospodarowania odgrywają istotną rolę w racjonalnym wykorzystaniu zasobów naturalnych. Z 35 zużytych butelek PET można wyprodukować bluzę z polaru, a energia odzyskana z jednej tylko zużytej torby plastikowej pozwala oświetlać pokój 60-watową żarówką przez 10 minut.

PlasticEurope to stowarzyszenie branżowe producentów tworzyw sztucznych. Udział skupionych w nim firm w produkcji wszystkich polimerów wytwarzanych w krajach UE wynosi ponad 90%.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek