Warszawska palma znowu zielona
Palma w Alejach Jerozolimskich, rzeźba autorstwa Joanny Rajkowskiej, zazieleniła się w noc letniego przesilenia – z 21 na 22 czerwca. Przez ostatnie trzy tygodnie drzewo było „uschnięte”.
Akcja stanowiła element kampanii społecznej „Zielona Wstążka #DlaPlanety” realizującej w tym roku temat walki z zanieczyszczeniem powietrza. Projekt „Palma” narodził się we współpracy Centrum UNEP/GRID-Warszawa z agencją reklamową Syrena Communications i jest projektem Partnerstwa SDGs „Razem dla środowiska”.
W wyniku kampanii społecznej złożono już ponad dziesięć tysięcy ekopostanowień dotyczących poprawy jakości powietrza i zatrzymania kryzysu klimatycznego. Akcja trwa do końca roku.
Opiekę merytoryczną nad projektem sprawuje i kampanię prowadzi Centrum UNEP/GRID-Warszawa, za strategię kreatywną kampanii odpowiada Syrena Communications; pomysłodawcą transformacji palmy jest Jarosław Wiewiórski (Syrena Communications). Więcej informacji można znaleźć na Instagramie i Facebooku UNEP/GRID Warszawa.
zobacz także
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
19.06.2025Wydarzenia
Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać