Warszawska palma znowu zielona
Palma w Alejach Jerozolimskich, rzeźba autorstwa Joanny Rajkowskiej, zazieleniła się w noc letniego przesilenia – z 21 na 22 czerwca. Przez ostatnie trzy tygodnie drzewo było „uschnięte”.
Akcja stanowiła element kampanii społecznej „Zielona Wstążka #DlaPlanety” realizującej w tym roku temat walki z zanieczyszczeniem powietrza. Projekt „Palma” narodził się we współpracy Centrum UNEP/GRID-Warszawa z agencją reklamową Syrena Communications i jest projektem Partnerstwa SDGs „Razem dla środowiska”.
W wyniku kampanii społecznej złożono już ponad dziesięć tysięcy ekopostanowień dotyczących poprawy jakości powietrza i zatrzymania kryzysu klimatycznego. Akcja trwa do końca roku.
Opiekę merytoryczną nad projektem sprawuje i kampanię prowadzi Centrum UNEP/GRID-Warszawa, za strategię kreatywną kampanii odpowiada Syrena Communications; pomysłodawcą transformacji palmy jest Jarosław Wiewiórski (Syrena Communications). Więcej informacji można znaleźć na Instagramie i Facebooku UNEP/GRID Warszawa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family