logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Warszawiacy wybierają najlepszą inicjatywę NGO
24.04.2014
Tematy: Wydarzenia

Warszawiacy wybierają najlepszą inicjatywę NGO



Od 9 do 28 kwietnia mieszkańcy Warszawy mają możliwość oddania swojego głosu na wybraną najlepszą inicjatywę pozarządową, realizowaną przez organizacje pozarządowe w 2013 roku.

Do tegorocznej edycji konkursu S3KTOR organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku zgłosiły łącznie ponad 100 inicjatyw. W wyniku oceny przeprowadzonej przez merytoryczne Biura i Urzędy Dzielnic m.st. Warszawy, w porozumieniu z komisjami dialogu społecznego oraz dzielnicowymi komisjami dialogu społecznego, do nagrody głównej nominowanych zostało 40 inicjatyw. Lista inicjatyw nominowanych zamieszczona jest na stronie  www.ngo.um.warszawa.pl/s3ktor2013.

Każdy warszawiak ma szansę wskazać, która z nominowanych inicjatyw jest według niego najlepsza. Oddać swój głos można za pośrednictwem ankiety internetowej zamieszczonej na stronie www. Głosować można do 28 kwietnia. Inicjatywa, która zdobędzie największą ilość głosów otrzyma Nagrodę Mieszkańców w konkursie S3KTOR 2013. Laureat tej nagrody, nagrody Grand Prix oraz zwycięzcy w 10 kategoriach konkursowych zostaną ogłoszeni na podsumowaniu konkursu S3KTOR 2013, które odbędzie się 6 czerwca 2014 roku.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek