Mamy poświęcające cały czas dziecku kontra mamy pracujące, te karmiące piersią kontra korzystające z preparatów dla niemowląt, zwolenniczki chust i noszące dzieci w nosidełkach, a także liczna grupa ojców, również mających swoje zdanie na temat rodzicielstwa. Awantura na placu zabaw wisi w powietrzu, nagle jednak jeden z wózków pod nieuwagę opiekunki zaczyna zjeżdżać z górki. Nie liczą się już podziały, wszyscy rzucają się na ratunek.
Na szczęście wszystko dobrze się kończy, a rodzice się uspokajają i zaczynają normalnie między sobą rozmawiać. "No matter what our beliefs, we are parents first" ("Niezależnie od poglądów, jesteśmy przede wszystkim rodzicami") – głosi hasło umieszczonego w internecie filmu. Został on przygotowany na zlecenie marki Similac, która w ramach kampanii "Sisterhood of Motherhood" apeluje, by skończyć z ocenianiem różniących się od siebie metod wychowawczych czy stylów rodzicielstwa i stworzyć wspólnotę rodziców dzielących się wiedzą oraz doświadczeniami. Pod należącą do firmy Abbot marką produkowane są preparaty dla kobiet w ciąży i niemowląt.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów