Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 16.02.2022
W uścisku
Objawy zawału serca nie zawsze są dotkliwe i ciężkie. Czasem ograniczają się do odczucia ucisku w klatce piersiowej. Najnowsza kampania NHS England (brytyjski odpowiednik polskiego NFZ-tu) za pomocą krótkiego, ale sugestywnego filmu edukuje, w jaki sposób należy zareagować w sytuacji podejrzenia ataku serca.
Premiera video miała miejsce podczas tegorocznych walentynek, dzięki czemu udało się zwiększyć zainteresowanie klipem na zasadzie prostych skojarzeń z serduszkami i miłością.
Nazwa kampanii:
Hands
Czas:
2022.2.14
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
NHS England
Media:
film
Wykonawca:
M&C Saatchi Group, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie