logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze
   ──────  13.07.2011

W starym kinie w towarzystwie rubasznego adoratora

Your browser does not support the video tag.


Wspomnieniem czarno-białego cyklu "W starym kinie" rusza 2-letnia ogólnopolska kampania informacyjna Ministerstwa Infrastruktury i pięciu największych nadawców telewizyjnych, dotycząca procesu cyfryzacji telewizji.

Celem kampanii ma być przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Stopniowe wdrażanie technologii cyfrowej rozpoczęło się już w 2010 roku. Sygnał analogowy ma być całkowicie zastąpiony przez cyfrowy (co oznacza wyłączenie nadajników analogowych) nie później niż 31 lipca 2013 r. Zgodnie z ustawą nadawcy mają emitować spoty promujące naziemną telewizję cyfrową dwa razy dziennie między godziną 6 a 23.

Głównym narzędziem komunikacji będą spoty telewizyjne emitowana do roku 2013 w dwóch głównych etapach. W etapie pierwszym odbiorcy zachęcani będą do skorzystania z możliwości, jakie już teraz daje telewizja cyfrowa. W etapie drugim nacisk położony zostanie natomiast na zbliżające się terminy wyłączenia sygnału analogowego. Łącznie przygotowano 9 spotów telewizyjnych, na produkcję których środki przeznaczyło Ministerstwo Infrastruktury oraz telewizje TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls. Inne nośniki reklamowe (BTL, prasa, radio) planowane są na dalsze terminy.

Wszystkie spoty opierają się na humorystycznym odwołaniu do klasycznych i kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 80-tych. Główną rolę zagrał Wojciech Kalarus – aktor i parodysta, a za reżyserię odpowiada Michał Gazda. – Zamierzaliśmy wzbudzić sentyment widza – przywołać ciągle żywe w pamięci programy i pokazać zmianę estetyczną i jakościową jaka zaszła na przestrzeni kilku dziesięcioleci w telewizji. W kampanii kładziemy nacisk na wywołanie zainteresowania procesem cyfryzacji i możliwościami jakie daje, a nie na szczegółowe instrukcje – podsumowuje Paweł Prochenko, partner zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej.

Pierwszy spot „W starym kinie” zobaczyć będzie można od 14 lipca – w niektórych regionach Polski już (bezpłatnie) w cyfrowej jakości.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Cyfryzacja
Czas:
2011.7.14 - 2013.7.31
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Infrastruktury, TVP, Polsat, TV4, TVN, Puls
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, w szczególności te, które posiadają telewizor
Hasło kampani:
Polska wkracza w erę bezpłatnej naziemnej telewizji cyfrowej. Przygotuj się na większą ilość programów w doskonałej jakości obrazu i dźwięku.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 12.08.2022

    Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek