logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > W obronie człowieka
15.03.2009
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka

W obronie człowieka



Pod hasłem „Stajemy w obronie”polski oddział Amnesty International prowadzi kampanię skierowaną do podatników korzystających z możliwości przekazania 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.

– Dochód zebrany z 1% podatku zostanie wykorzystany na edukację dzieci i młodzieży. Program Edukacyjny Amnesty International to sieć ponad 100 szkół w całej Polsce, które od 2002 roku regularnie uczestniczących w projekcie "Prawa Człowieka – Edukacja – Działanie". Projekt jest oparty o pracę i zaangażowanie członków AI, którzy promują ideę praw człowieka w różnych środowiskach, kierując działania do wielu grup docelowych. Wierzymy, że rozwijanie świadomości dotyczącej praw człowieka może być pierwszym krokiem do zmiany sytuacji tysięcy ludzi na świecie – powiedziała Agnieszka Krzyżak z Amnesty International.

Kampania „Stajemy w obronie” została przygotowany we współpracy z agencją TouchPoint, która przygotowała layout kampanii oraz spot radiowy.

Amnesty International to międzynarodowy ruch walczący o przestrzeganie praw człowieka na świecie. W 2008 r. organizacja dzięki odpisom na jej konto 1% podatku zgromadziła 65 tys. złotych. Zostały one przeznaczone na działania w ramach kampanii Prawa Człowieka pod Murem Chińskim.

Kampania potrwa to końca kwietnia. Reklamy kampanii można zobaczyć w prasie, a także w tramwajach i autobusach warszawskich i w metrze.
M. Czerepak



Nazwa kampanii:
Stajemy w obronie
Czas:
2009.3.9 - 2009.4.30
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Prasa, plakaty w środkach komunikacji miejskiej
Wykonawca:
TouchPoint
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Stajemy w obronie tych, którzy myślą, że już nic ich nie uratuje





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek