────── 06.10.2016
W kolejnej fabryce zgasło światło
Pusta hala, opuszczone stanowiska pracy, kurz, pajęczyny, i głucha cisza. Napisy informują o zamknięciu kolejnej polskiej fabryki.
Kampania pod hasłem #niegasswiatła ma zwrócić uwagę na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów oraz wpłynąć na zapobieganie zamykaniu fabryk a w konsekwencji wzrostowi bezrobocia. Akcja skierowana jest do konsumentów, którzy mają bezpośredni wpływ na wybór produktów pod kątem rynku pochodzenia.
Nazwa kampanii:
#niegasswiatła
Czas:
2016.10.6
Kraje:
Polska
Nadawca:
#niegasswiatła
Media:
Internet
Wykonawca:
Podhale Group
Adresaci:
Konsumenci
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży