────── 06.10.2016
W kolejnej fabryce zgasło światło
Pusta hala, opuszczone stanowiska pracy, kurz, pajęczyny, i głucha cisza. Napisy informują o zamknięciu kolejnej polskiej fabryki.
Kampania pod hasłem #niegasswiatła ma zwrócić uwagę na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów oraz wpłynąć na zapobieganie zamykaniu fabryk a w konsekwencji wzrostowi bezrobocia. Akcja skierowana jest do konsumentów, którzy mają bezpośredni wpływ na wybór produktów pod kątem rynku pochodzenia.
Nazwa kampanii:
#niegasswiatła
Czas:
2016.10.6
Kraje:
Polska
Nadawca:
#niegasswiatła
Media:
Internet
Wykonawca:
Podhale Group
Adresaci:
Konsumenci
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów