────── 06.10.2016
W kolejnej fabryce zgasło światło
Pusta hala, opuszczone stanowiska pracy, kurz, pajęczyny, i głucha cisza. Napisy informują o zamknięciu kolejnej polskiej fabryki.
Kampania pod hasłem #niegasswiatła ma zwrócić uwagę na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów oraz wpłynąć na zapobieganie zamykaniu fabryk a w konsekwencji wzrostowi bezrobocia. Akcja skierowana jest do konsumentów, którzy mają bezpośredni wpływ na wybór produktów pod kątem rynku pochodzenia.
Nazwa kampanii:
#niegasswiatła
Czas:
2016.10.6
Kraje:
Polska
Nadawca:
#niegasswiatła
Media:
Internet
Wykonawca:
Podhale Group
Adresaci:
Konsumenci
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
12.08.2022
Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół