W domu dzieci mniej się boją
Od początku roku trwa kampania “W domu dzieci mniej się boją" Fundacji Warszawskie Hospicjum Dziecięce (WHD). Celem kampanii jest poinformowanie Polaków o działalności Fundacji WHD, przybliżenie problemu opieki nad nieuleczalnie chorymi dziećmi w ich własnych domach i zachęcenie do przekazania 1% podatku organizacji.
„Hasło kampanii „W domu dzieci mniej się boja” odnosi się do ogromnej potrzeby miłości, bezpieczeństwa i wsparcia, które odchodzące dzieci mogą dostać jedynie w gronie najbliższych”- mówi Malina Wieczorek z agencji TBWATelescope realizującej kampanię.
W ramach kampanii przygotowano film reklamowy pt. „Światło”, spot radiowy, ogłoszenia prasowe, plakaty wielkoformatowe i banery internetowe. Kampania obejmuje także akcje promocyjne dla Fundacji Pomorskie Hospicjum dla Dzieci w Gdańsku oraz Fundacji Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci w Rzeszowie, którym Fundacja WHD gwarantuje wsparcie finansowe.
Warszawskie Hospicjum Dziecięce znalazła się w gronie organizacji pozarządowych najczęściej wybieranych przez podatników przy rozliczaniu swojego podatku dochodowego za rok 2007 r., o czym świadczy wysokość zebranych podczas akcji środków finansowych – 5.333.315 zł (stan na dzień 16.08.2008).
Fundacja zajmuje się nieuleczalnie chorymi dziećmi w ich domach na terenie Warszawy i okolic. Opieka prowadzona przez hospicjum jest bezpłatna. Ma ona umożliwić nieuleczalnie chorym dzieciom pobyt we własnych domach zamiast w szpitalach. Pracownicy i wolontariusze hospicjum dyżurują przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce