logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko
   ──────  15.09.2010

W autobusie można poznać miłość życia



"- Mobilki, mobilki, jak tam dróżka do kiosku? – Witam kolegę, stoimy jak co rano. A co tam u ciebie? – Utknąłem pod blokiem" Dla prawie połowy Polaków powyżej 15 roku życia podstawowym środkiem codziennego transportu jest samochód. Większość wykonywanych podróży odbywa się na krótkich dystansach i nie trwa dłużej niż 15 minut. Krótkie trasy lepiej pokonywać piechotą lub rowerem.

Kampania "Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu" prowadzona od 16 do 22 września jest zdecydowaną odpowiedzią na negatywne skutki ciągle wzrastającego ruchu samochodowego w miastach. W tych dniach z inicjatywy Komisji Europejskiej tysiące europejskich miast wprowadza ulepszenia związane z funkcjonowaniem transportu miejskiego oraz udogodnienia dla rowerzystów i pieszych. Działania te będą wsparte akcjami edukacyjnymi we wszystkich krajach Unii Europejskiej, mającymi na celu zmianę świadomości i zachowań społecznych z zakresu racjonalnego korzystania z samochodów osobowych, a także częstszego korzystania z komunikacji miejskiej, jeżdżenia na rowerze i chodzenia piechotą.

Koordynatorem kampanii w Polsce jest Ministerstwo Środowiska, które będzie patronować w tym tygodniu specjalnym akcjom miejskim, takim jak: pikniki rodzinne i festyny, bezpłatna komunikacja miejska, darmowe wypożyczalnie rowerów. Kulminacją „Tygodnia” będzie Europejski Dzień bez Samochodu.

W Polsce wydarzenia te są organizowane w ramach kampanii przebiegającej pod hasłem „Na krótkie dystanse wybierz inne ogumienie. Oszczędź sobie i środowisku. Spalaj kalorię, a nie benzynę”. Kampanię realizuje agencja Adwertajzing, która w ramach wygranego przetargu, zaprojektowała główne hasło kampanii, plakaty, naklejki, banery internetowe oraz spoty radiowe i dźwiękowe, które można usłyszeć na dworcach kolejowych we wszystkich miastach Polski.

Strona kampanii: www.mos.gov.pl/bezsamochodu


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu
Czas:
2010.9.16 - 2010.9.22
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Środowiska
Media:
Plakaty, radio, naklejki, internet
Wykonawca:
Adwertajzing
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, głównie mieszkańcy dużych miast, kierowcy
Hasło kampani:
Na krótkie dystanse wybierz inne ogumienie. Oszczędź sobie i środowisku. Spalaj kalorie, a nie benzynę.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek