logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > W 2020 roku Facebook może zniknąć
11.06.2012
Tematy: Wydarzenia

W 2020 roku Facebook może zniknąć



Czy popularny Facebook zniknie? Na taką ewentualność chce jego użytkowników przygotować Greenpeace. W kampanii – skierowanej głównie do użytkowników Facebooka, zwraca uwagę na to, że już za kilka lat może dojść do poważnych przerw w dostawie prądu, czego konsekwencją będą poważne problemy w prawidłowym funkcjonowaniu min. szpitali, banków, stacji benzynowych, sklepów. Aby przykuć uwagę internautów, ekolodzy skupili się na pokazaniu świata w przyszłości bez internetu i popularnego portalu społecznościowego.

Strona www.ciemna-strona.pl przenosi odbiorców do roku 2020 i zmienia standardowy wygląd profilu na Facebooku w szarą ścianę ledwie oświetloną gołą żarówką, z wydrapanymi komentarzami. Aplikacja umożliwia również zadanie pytania na oficjalnym profilu Kancelarii Premiera odnośnie tego, co rząd zamierza zrobić w sprawie bezpieczeństwa energetycznego Polski.

– Celem naszej akcji jest zwrócenie uwagi na możliwość pojawienia się kryzysu energetycznego w Polsce. Już za 4-5 lat może on doprowadzić do wystąpienia częstych przerw w dostawie prądu. Apelujemy do Premiera, by ten przedstawił plan działania by uniknąć takiej sytuacji. Szczególnie, że w tym roku zostaną podjęte decyzje, w jaki sposób państwo wydatkować będzie środki z handlu uprawnieniami do emisji CO2. Naszym zdaniem 100% tych środków powinno służyć poprawie produkcji i konsumpcji energii w Polsce, a połowa tej kwoty powinna zostać przeznaczona na dopłaty dla ludzi, którzy zdecydują się ocieplić swój dom lub inaczej zainwestować w oszczędzanie energii. Byłby to czysty zysk dla państwa, rządu i dla nas wszystkich – mówi Anna Ogniewska, koordynatorka kampanii Greenpeace Klimat i Energia.

W ramach kampanii, 16 czerwca w warszawskim klubie CDQ, odbędzie się Candle Party, impreza bez prądu, przy świecach, w czasie którego m.in. będzie można pisać swoje statusy i komentarze na prawdziwej ścianie. Zdjęcie ściany zostanie dostarczone do Kancelarii Premiera.

Za kreację oraz realizację wszystkich materiałów odpowiedzialna jest agencja OPEN and Partners. Za zaplanowanie i realizację kampanii internetowej odpowiada dom mediowy PanMedia Western.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek