logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Virtualo wsparło Ekstremalnego Mikołaja
07.12.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Virtualo wsparło Ekstremalnego Mikołaja



Virtualo, polski dystrybutor treści cyfrowych oraz Biblioteka Akustyczna wsparły akcję „Ekstremalny Święty Mikołaj”, która odbyła się 6 grudnia w Warszawskim Szpitalu dla Dzieci. Małych pacjentów odwiedził Święty Mikołaj, który zjechał na linie z dachu placówki z towarzyszącym mu elfem i rozdał maluchom upominki, w tym audiobooki na płytach.

Niestandardowa mikołajkowa akcja odbyła się po raz trzeci z inicjatywy byłego członka rady społecznej Warszawskiego Szpitala Dla Dzieci przy ul. Mikołaja Kopernika 43 oraz grupy przyjaciół. W tym roku dzięki współpracy z partnerami prezenty otrzymało kilkudziesięciu małych pacjentów, przebywających na różnych oddziałach placówki. Dzień wcześniej odbyła się wizja lokalna szpitala, w celu zaktualizowania dokumentacji pokazu kaskaderskiego oraz  alpinistyczne szkolenia Mikołaja na ściance wspinaczkowej. 

O stronę techniczną zjazdu zadbali instruktorzy z grupy CrossLine, organizujący na co dzień m.in. profesjonalne pokazy kaskaderskie, a całość przygotował zespół Psycho-Media z partnerami, który zrealizował również film z wydarzenia. 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek