logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  08.10.2009

Vattenfall ma ćwierć miliona podpisów

Your browser does not support the video tag.


Vattenfall przekazał Organizacji Narodów Zjednoczonych (ONZ) prawie ćwierć miliona podpisów zebranych pod manifestem klimatycznym. Oficjalne przekazanie podpisów miało miejsce 22 września w trakcie szczytu klimatycznego w Nowym Jorku.

W ten sposób inicjatywa „Podpisu Klimatycznego Vattenfall” została połączona z kampanią ekologiczną ONZ „Seal the Deal”. Celem obu kampanii jest wywarcie wpływu na uczestników szczytu klimatycznego COP 15 w Kopenhadze aby podjęlii pozytywne dla klimatu decyzje. W Nowym Jorku w siedzibie ONZ zawarto porozumienie w tej sprawie. Instytucje wspólnie będą apelować do światowych polityków, aby podczas globalnego Szczytu Klimatycznego w grudniu br. pamiętali o ochronie środowiska.

– Poprzez swój manifest klimatyczny, Vattenfall dał szansę społeczeństwu wpłynięcia na decydentów, którzy podejmują decyzje na szczeblu globalnym. W ten sposób, chcemy wyrazić nasze poparcie dla decydentów w podejmowaniu niezbędnych działań, które mają na celu ułatwienie firmom i osobom prywatnym spowolnienie procesu zmian klimatycznych – powiedział Lars G. Josefsson, Vattenfall CEO.

Inicjatywę manifestu klimatycznego zainaugurowano w 2008 r. Zawarto w nim następujące postulaty:
1. globalna cena za emisje dwutlenku węgla;
2. wsparcie dla nowych technologii przyjaznych klimatowi;
3. wdrożenie przyjaznych klimatowi norm technicznych dla produktów,

Każdy podpis złożony pod manifestem klimatycznym nabrał wymiaru symbolicznego – został spersonifikowany poprzez symboliczne pomarańczowe figurki, które ruszyły w tournee po Europie od Brukseli po Poznań – trafiając wszędzie tam, gdzie zbierali się czołowi decydenci, by dyskutować o zmianach klimatycznych. W 7 miastach zorganizowano imprezy demonstrujące masowe poparcie opinii publicznej dla koniecznych decyzji służących przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym.

„Podpis dla klimatu” jest częścią długofalowej kampanii Vattenfall „Combat Climate Change (CCC)” oraz kontynuacją zaangażowania firmy w działania na rzecz walki ze zmianami klimatu.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek