logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  08.10.2009

Vattenfall ma ćwierć miliona podpisów

Your browser does not support the video tag.


Vattenfall przekazał Organizacji Narodów Zjednoczonych (ONZ) prawie ćwierć miliona podpisów zebranych pod manifestem klimatycznym. Oficjalne przekazanie podpisów miało miejsce 22 września w trakcie szczytu klimatycznego w Nowym Jorku.

W ten sposób inicjatywa „Podpisu Klimatycznego Vattenfall” została połączona z kampanią ekologiczną ONZ „Seal the Deal”. Celem obu kampanii jest wywarcie wpływu na uczestników szczytu klimatycznego COP 15 w Kopenhadze aby podjęlii pozytywne dla klimatu decyzje. W Nowym Jorku w siedzibie ONZ zawarto porozumienie w tej sprawie. Instytucje wspólnie będą apelować do światowych polityków, aby podczas globalnego Szczytu Klimatycznego w grudniu br. pamiętali o ochronie środowiska.

– Poprzez swój manifest klimatyczny, Vattenfall dał szansę społeczeństwu wpłynięcia na decydentów, którzy podejmują decyzje na szczeblu globalnym. W ten sposób, chcemy wyrazić nasze poparcie dla decydentów w podejmowaniu niezbędnych działań, które mają na celu ułatwienie firmom i osobom prywatnym spowolnienie procesu zmian klimatycznych – powiedział Lars G. Josefsson, Vattenfall CEO.

Inicjatywę manifestu klimatycznego zainaugurowano w 2008 r. Zawarto w nim następujące postulaty:
1. globalna cena za emisje dwutlenku węgla;
2. wsparcie dla nowych technologii przyjaznych klimatowi;
3. wdrożenie przyjaznych klimatowi norm technicznych dla produktów,

Każdy podpis złożony pod manifestem klimatycznym nabrał wymiaru symbolicznego – został spersonifikowany poprzez symboliczne pomarańczowe figurki, które ruszyły w tournee po Europie od Brukseli po Poznań – trafiając wszędzie tam, gdzie zbierali się czołowi decydenci, by dyskutować o zmianach klimatycznych. W 7 miastach zorganizowano imprezy demonstrujące masowe poparcie opinii publicznej dla koniecznych decyzji służących przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym.

„Podpis dla klimatu” jest częścią długofalowej kampanii Vattenfall „Combat Climate Change (CCC)” oraz kontynuacją zaangażowania firmy w działania na rzecz walki ze zmianami klimatu.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek