logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > V33 funduje domy zabaw
17.04.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

V33 funduje domy zabaw



V33 rozpoczęło akcję „Malujemy uśmiechy”, której celem jest zebranie funduszy na zakup domków zabaw dla dzieci z rodzinnych domów dziecka. Akcja potrwa od 2 kwietnia do 31 lipca br.

Firma przeznaczy 4 zł ze sprzedaży każdego biorącego w akcji produktu na zakup drewnianych domków zabaw dla dzieci, zajmie się również ich odpowiednim zaimpregnowaniem oraz montażem. Akcja obejmuje: Lazurę Ochronną V33 Dom & Ogród (opakowanie o pojemności min. 5 l) i Farbę fasadową V33 (opakowanie o pojemności min. 10 l).

Rodzinne domy dziecka, które otrzymają domki zabaw, zostaną wyłonione w ramach konkursu, towarzyszącemu akcji. Warunkiem wzięcia w nim udziału będzie wypełnienie formularza i przesłanie pracy pt. Mój wymarzony domek zabaw. Zwycięzcy będą wyłaniani w dalszych etapach. Szczegółowe informacje na temat konkursu zostaną wkrótce opublikowane. Pierwszy domek zabaw zostanie przekazany rodzinnemu domowi dziecka z Wielkopolski, gdzie znajduje się polska siedziba V33.

Partnerem akcji jest Fundacja Przyjaciółka, angażująca się m.in. w działania promujące rodzinną opiekę zastępczą.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek