Zaczepić, wyzwać, zaszokowć i zmienić – 8 przykładów prowokacji
Uwięzienie w windzie - ryzykowna kampania społeczna
Przypadkowych ludzi zamknięto w windzie i sfilmowano ich reakcje, a następnie spot wgrano na You Tube. Zarówno uczestnicy akcji, jak i odbiorcy spotu, mieli przekonać się na własnej skórze jak czują się dzikie zwierzęta latami przetrzymywane w klatkach. Po uwolnieniu z windy wręczono im ulotkę z informacjami o niehumanitarnym traktowaniu zwierząt. Nie wszyscy jednak czuli współczucie wobec zwierząt. Problem w opisywanej akcji polega na tym, że przynajmniej w pierwszym momencie pomysł z windą wywołuje sprzeciw, ale nie wobec niehumanitarnego traktowania zwierząt, tylko samej akcji i jej organizatorów. Pytaniem otwartym pozostaje proporcja osób, na których akcja wywarła pozytywny wpływ, do tych, które od tej pory wykazują reakcję alergiczną na hasło „akcja społeczna”. Kampanię „Captivity” zrealizowała na zamówienie organizacji SOS Fauna agencja Media Contacts/Havas Digital z Brazylii.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!