logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura
   ──────  04.03.2013

Uszatek i Pik Pok na terapii

Your browser does not support the video tag.


Uszatek, Pik Pok i Trzy Misie, razem ze swoim niemal 40 lat młodszym kolegą po fachu – Zajączkiem Parauszkiem – zagrali w jednym spocie promującym przekazanie 1% podatku na polską animację dla dzieci. Starsi bohaterowie zostali zanimowani po raz pierwszy od ponad ćwierćwiecza – by przypomnieć dawną świetność polskiej animacji i powiedzieć, że nadszedł czas, by ją powtórzyć.  

Spot pod tytułem „Terapia” ukazuje kultowe postaci polskich bajek, przeżywające syndrom porzucenia na rzecz bohaterów zagranicznych kreskówek. 30-sekundową całość spina Zajączek Parauszek – nowy bohater dziecięcy, który czeka na wrześniową premierę w stacji Mini Mini +. „Zajączek Parauszek” ma być przykładem, jak umiejętnie wrócić do czasów świetności polskiej animacji dla dzieci. Fundacja Filmowa Se-ma-for jest koproducentem całej serii – wraz z Se-ma-for Produkcja Filmową i szwajcarskimi partnerami.

W chwili obecnej jedyną instytucją publiczną, która podjęła starania, by ten gatunek całkowicie nie umarł jest Polski Instytut Sztuki Filmowej. Pokrywa on jednak tylko część kosztów produkcji – reszta leży w gestii producentów, a budżet jednej serii to kilka milionów złotych. Sprawia to, że nawet dofinansowane instytucje nie są w stanie znaleźć wkładu własnego na rozpoczęcie produkcji – naświetlają problem przedstawiciele fundacji.

Wrześniowa polska premiera „Zajączka Parauszka” ma pociągnąć za sobą kolejne, za granicą. Zbiórka ma wspomóc rozwój nowych projektów Fundacji i studia oraz kolejne odcinki nowej serii. Fundacja Filmowa Se-ma-for ma status Organizacji Pożytku Publicznego od 2010 roku. Szczegóły na temat Fundacji i jej projektów znaleźć można na www.fundacja.se-ma-for.com.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Terapia
Czas:
2013.2.26
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Filmowa Se-ma-for
Media:
Internet
Wykonawca:
Studio Se-ma-for Produkcja Filmowa
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Przekaż 1% na polską animację dla dzieci





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek