W czerwcu 2010 r. ruszył projekt Społecznego Operatora Telekomunikacyjnego (SOT) – inicjatywa dobroczynna TelePolski Sp. z o.o.
W ramach projektu, uruchomiony został specjalny pakiet usług, z którego część dochodów przeznaczana jest na organizacje pożytku publicznego, przy ich aktywnym zaangażowaniu. Plany taryfowe w Ofercie Specjalnej SOT gwarantują przekazywanie środków przez cały czas trwania okresu promocyjnego. „SOT to Telefonia Dobrych Ludzi, gdyż wartością, którą wyróżnia projekt, jest odpowiedzialność społeczna i pomoc potrzebującym” – deklaruje firma.
Abonent sam wybiera jedną z usług oferowanych w ramach SOT oraz jedną z organizacji, na którą chce przeznaczać środki ze swojego rachunku. Następnie określona kwota wsparcia przekazywana jest na realizację celów statutowych wybranej przez klienta organizacji – 2 złote z abonamentu oraz 2% od przychodu z wykonanych przez abonenta połączeń. Co miesiąc, z każdą fakturą klient otrzymuje informacje dotyczące wysokości wsparcia, jakie zostało przekazane z opłaconego rachunku.
W chwili obecnej Społeczny Operator Telekomunikacyjny wspiera pięć organizacji pożytku publicznego: SOS Wioski Dziecięce (obecność w XVI. edycji Biegu po uśmiech), Fundacja GAJUSZ (udział w akcji „Zamiast kwiatów”), Fundacja ‘Chcę Żyć’ (przygotowanie upominków świątecznych dla chorych dzieci), Fundacja Dzieci Niczyje (przekazanie komputerów i urządzeń elektronicznych), Stowarzyszenie Centrum Młodzieży Arka w Radomiu (udział w akcji informacyjnej „Pozytywny Impuls”).
TelePolska Sp. z o.o. w ramach inicjatywy Społeczny Operator Telekomunikacyjny, podjęła decyzję o współdziałaniu i wspieraniu Fundacji GAJUSZ w realizacji kampanii 1%. Od lutego do końca kwietnia, na terenie Warszawy i Łodzi, pojawią się billboardy, plakaty i ulotki zachęcające do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji. W łódzkiej telewizji i rozgłośniach regionalnych pojawią się również spoty radiowe informujące o akcji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku