Przyjemny wieczór czy zawstydzająca popijawa? Obie formy spędzania czasu można porównać w kampanii duńskiego przedsiębiorstwa autobusowego Movia. Zabawa w klubie wygląda miło i "normalnie" do momentu najechania kursorem myszki na bohaterów. Ten ruch ukazuje inną zgoła rzeczywistość. Poprzez interaktywny kursor umieszczony na ekranie widz sam może wybrać fragmenty obrazu, które zobaczy z „trzeźwej” perspektywy. Rezultaty są szokujące.
Świetnie wymyślony i zrealizowany film umieszczony na stronie www.byturen.com uświadamia jak z dystansu wygląda zabawa zakrapiana dużą ilością alkoholu. Pokazuje imprezę w klubie z dwóch perspektyw: bawiących się, mocno już pijanych młodych ludzi, którym wydaje się, że wszystko jest w porządku, a zabawa jest znakomita, oraz obserwatora z zewnątrz, który widzi coś zupełnie przeciwnego.
Przygotowana przez agencję Bocca reklama opatrzona jest pytaniem-poradą „Is it time to get home?" („Czy nie czas wracać do domu?”) oraz autopromocją "Take the night bus" ("Wybierz nocny autobus"), a przy okazji przestrzega przed skutkami nadużywania alkoholu. Te odczuje zarówno pijany, jak i jego znajomi, a w końcu firma autobusowa.
A.Pisarek
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów