Przyjemny wieczór czy zawstydzająca popijawa? Obie formy spędzania czasu można porównać w kampanii duńskiego przedsiębiorstwa autobusowego Movia. Zabawa w klubie wygląda miło i "normalnie" do momentu najechania kursorem myszki na bohaterów. Ten ruch ukazuje inną zgoła rzeczywistość. Poprzez interaktywny kursor umieszczony na ekranie widz sam może wybrać fragmenty obrazu, które zobaczy z „trzeźwej” perspektywy. Rezultaty są szokujące.
Świetnie wymyślony i zrealizowany film umieszczony na stronie www.byturen.com uświadamia jak z dystansu wygląda zabawa zakrapiana dużą ilością alkoholu. Pokazuje imprezę w klubie z dwóch perspektyw: bawiących się, mocno już pijanych młodych ludzi, którym wydaje się, że wszystko jest w porządku, a zabawa jest znakomita, oraz obserwatora z zewnątrz, który widzi coś zupełnie przeciwnego.
Przygotowana przez agencję Bocca reklama opatrzona jest pytaniem-poradą „Is it time to get home?" („Czy nie czas wracać do domu?”) oraz autopromocją "Take the night bus" ("Wybierz nocny autobus"), a przy okazji przestrzega przed skutkami nadużywania alkoholu. Te odczuje zarówno pijany, jak i jego znajomi, a w końcu firma autobusowa.
A.Pisarek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!