logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Urtica Dzieciom dała ponad 100 tys. zł
29.11.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Urtica Dzieciom dała ponad 100 tys. zł



Ponad 100 tys. zł. przyniosła XV aukcja charytatywna Urtica Dzieciom, która odbyła się 17 listopada 2011w Muzeum Architektury we Wrocławiu.

Licytowano prace plastyczne dzieci z oddziałów onkologicznych i hematologicznych, które powstały w czasie tegorocznej edycji warsztatów plastycznych „Słoneczna Galeria” organizowanych przez wrocławską spółkę. Wszystkie zgromadzone na aukcji środki, za pośrednictwem Fundacji Dbam o Zdrowie, zostaną przekazane 17 dziecięcym oddziałom onkologicznym i hematologicznym biorącym udział w projekcie.

Pomysł aukcji zrodził się w 1997 r. z chęci zwrócenia uwagi środowiska farmaceutycznego na problem społeczny, jakim są warunki hospitalizacji dzieci dotkniętych chorobą nowotworową. Do tej pory w ramach projektu szpitale otrzymały ponad 1 mln zł. Fundusze te pozwoliły  na zakup sprzętu medycznego, mebli, wyposażenia sal chorych i świetlic, jak również wszelkiego rodzaju materiałów przeznaczonych dla dzieci : gier, zabawek i materiałów plastycznych.

PGF Urtica to spółka zależna Pelion Healthcare Group (dawniej Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.).








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek