Jemy, wydalamy, z nawozu rośnie drzewko, z którego jemy, potem wydalamy… W Azji z rejonu Pacyfiku trwa kampania uświadamiająca ludziom, że idea recyklingu nie jest niczym nowym, ani nie wymaga specjalnego wysiłku. Greenpeace, organizator akcji, argumentuje to hasłem "We humans are born to recycle. So why not find out more on how to do all the different kinds of recycling?" (My, ludzie, jesteśmy stworzeni do przetwarzania. Dlaczego więc mamy nie wiedzieć więcej o innych metodach recyklingu?).
Umiemy przetwarzać, mamy to we krwi, więc wykorzystajmy tę naturalną zdolność także do ratowania Ziemi. Kampania zachęca do odwiedzenia organizacji lub wejścia na stronę chińskiego Greenpeace i zapoznania się z ideą recyklingu.
Autorem zabawnego pomysłu na kreację jest agencja Ogilvy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”