Jemy, wydalamy, z nawozu rośnie drzewko, z którego jemy, potem wydalamy… W Azji z rejonu Pacyfiku trwa kampania uświadamiająca ludziom, że idea recyklingu nie jest niczym nowym, ani nie wymaga specjalnego wysiłku. Greenpeace, organizator akcji, argumentuje to hasłem "We humans are born to recycle. So why not find out more on how to do all the different kinds of recycling?" (My, ludzie, jesteśmy stworzeni do przetwarzania. Dlaczego więc mamy nie wiedzieć więcej o innych metodach recyklingu?).
Umiemy przetwarzać, mamy to we krwi, więc wykorzystajmy tę naturalną zdolność także do ratowania Ziemi. Kampania zachęca do odwiedzenia organizacji lub wejścia na stronę chińskiego Greenpeace i zapoznania się z ideą recyklingu.
Autorem zabawnego pomysłu na kreację jest agencja Ogilvy.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem