„Czy wiesz, że poprzez samo oglądanie naszych pupilków pomagasz zbierać pieniądze?” – słychać głos na początku spotu. Dalej mężczyzna tłumaczy, że im więcej odsłon ma dany film, tym więcej pieniędzy zarabia i opowiada, jak to działa. W tym czasie pokazywane są radosne, urocze szczeniaki.
Inicjatorem kampanii „Share for dogs” ("Udostępnij dla psów"), jest producent karmy dla psów Pedigree. W Nowej Zelandii prowadzi ona Pedigree Adoption Drive, w ramach którego zachęca do przygarniania zwierząt oraz wspiera finansowo schroniska i organizacje zajmujące się pośrednictwem w adopcji.
Wykorzystując fakt, że filmy ze zwierzętami w roli głównej są popularne w internecie, nadawcy umieścili swój spot na portalu YouTube, dzięki czemu, przy odpowiednio wysokiej liczbie odsłon, będą zarabiać na reklamach. Zaczęli udostępniać link, a także zachęcali, by robili to inni. Kampania zyskała dużą popularność na Facebooku, a hashtag #sharefordogs zamieszczało wielu użytkowników Twittera. Akcja ta jest przykładem tzw. Sharity, czyli prowadzenia kampanii poprzez portale społecznościowe. Całość zebranych pieniędzy zostanie przekazana głównie na rzecz adopcji psów, ale także na jedzenie czy pomoc dla nich.
Agnieszka Kliks-Pudlik
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja