„Czy wiesz, że poprzez samo oglądanie naszych pupilków pomagasz zbierać pieniądze?” – słychać głos na początku spotu. Dalej mężczyzna tłumaczy, że im więcej odsłon ma dany film, tym więcej pieniędzy zarabia i opowiada, jak to działa. W tym czasie pokazywane są radosne, urocze szczeniaki.
Inicjatorem kampanii „Share for dogs” ("Udostępnij dla psów"), jest producent karmy dla psów Pedigree. W Nowej Zelandii prowadzi ona Pedigree Adoption Drive, w ramach którego zachęca do przygarniania zwierząt oraz wspiera finansowo schroniska i organizacje zajmujące się pośrednictwem w adopcji.
Wykorzystując fakt, że filmy ze zwierzętami w roli głównej są popularne w internecie, nadawcy umieścili swój spot na portalu YouTube, dzięki czemu, przy odpowiednio wysokiej liczbie odsłon, będą zarabiać na reklamach. Zaczęli udostępniać link, a także zachęcali, by robili to inni. Kampania zyskała dużą popularność na Facebooku, a hashtag #sharefordogs zamieszczało wielu użytkowników Twittera. Akcja ta jest przykładem tzw. Sharity, czyli prowadzenia kampanii poprzez portale społecznościowe. Całość zebranych pieniędzy zostanie przekazana głównie na rzecz adopcji psów, ale także na jedzenie czy pomoc dla nich.
Agnieszka Kliks-Pudlik
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku