„Czy wiesz, że poprzez samo oglądanie naszych pupilków pomagasz zbierać pieniądze?” – słychać głos na początku spotu. Dalej mężczyzna tłumaczy, że im więcej odsłon ma dany film, tym więcej pieniędzy zarabia i opowiada, jak to działa. W tym czasie pokazywane są radosne, urocze szczeniaki.
Inicjatorem kampanii „Share for dogs” ("Udostępnij dla psów"), jest producent karmy dla psów Pedigree. W Nowej Zelandii prowadzi ona Pedigree Adoption Drive, w ramach którego zachęca do przygarniania zwierząt oraz wspiera finansowo schroniska i organizacje zajmujące się pośrednictwem w adopcji.
Wykorzystując fakt, że filmy ze zwierzętami w roli głównej są popularne w internecie, nadawcy umieścili swój spot na portalu YouTube, dzięki czemu, przy odpowiednio wysokiej liczbie odsłon, będą zarabiać na reklamach. Zaczęli udostępniać link, a także zachęcali, by robili to inni. Kampania zyskała dużą popularność na Facebooku, a hashtag #sharefordogs zamieszczało wielu użytkowników Twittera. Akcja ta jest przykładem tzw. Sharity, czyli prowadzenia kampanii poprzez portale społecznościowe. Całość zebranych pieniędzy zostanie przekazana głównie na rzecz adopcji psów, ale także na jedzenie czy pomoc dla nich.
Agnieszka Kliks-Pudlik
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów