logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > UPS dla Nepalu
05.05.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

UPS dla Nepalu



Fundacja UPS zobowiązała się przekazać 500 tys. dolarów amerykańskich na pomoc ofiarom trzęsienia ziemi, które miało miejsce 25 kwietnia w Nepalu. Fundacja zaoferowała wsparcie finansowe i rzeczowe oraz dostawę artykułów pierwszej potrzeby,jak i pomoc logistyczną przy długofalowej odbudowie kraju.

Za pośrednictwem programu pomocy humanitarnej Fundacja UPS skierowała już część środków na zakup i dystrybucję artykułów pierwszej potrzeby w regionie dotkniętym klęską. Fundusze trafiły do Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych ds. Uchodźców (UNHCR), w tym na zakup materiałów do budowy schronień oraz lamp zasilanych ogniwami słonecznymi. Ponadto, środki przekazano do Światowego Programu Żywnościowego, na nadzwyczajną pomoc żywnościową, np. batony wysokoenergetyczne. Kolejna organizacja, której przekazano środki to CARE, m.in. na zakup zestawów plandek, koców, kanistrówi przyborów toaletowych.

UPS koordynuje także lot czarterowy z pomocą do Nepalu we współpracy z organizacją Dubai International Humanitarian City (IHC). Dodatkowo współpracuje z Klastrem Logistycznym ONZ oraz Biurem ONZ ds. Koordynacji Spraw Humanitarnych (UNOCHA) w celu zapewnienia dodatkowego wsparcia logistycznego przy określeniu pilnych i długofalowych potrzeb w zakresie odbudowy.

W ostatnim czasie, Fundacja UPS w ramach programu pomocy humanitarnej angażowała się w pomoc dla Vanuatu. Ponadto, w 2014 roku wsparła 43 kraje 263 dostawami humanitarnymi szczególny nacisk kładąc na pomoc ofiarom tajfunu Haiyan oraz epidemii Eboli. 

UPS oferuje usługi w zakresie logistyki, w tym transport przesyłek i towarów, ułatwienia w handlu międzynarodowym oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii do wydajniejszego zarządzania działalnością biznesową.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek