logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  21.09.2009

UPC dołącza do porozumienia



UPC jest kolejnym, po TP SA, operatorem telekomunikacyjnym, który podpisał „Porozumienie na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie”. Porozumienie jest dobrowolnym wkładem sygnatariuszy w zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa w Internecie poprzez ochronę przed szkodliwymi treściami takimi, jak nielegalna pornografia czy nawoływanie do nienawiści.

Porozumienie opracowano pod patronatem Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania Elżbiety Radziszewskiej. Inicjatywę poparł również Urząd Komunikacji Elektronicznej.

– Zaufanie do usług cyfrowych i on-line ze strony użytkowników, staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na rozwój cyfrowej gospodarki. Ze względu na skalę i tempo zmian w komunikacji elektronicznej, liderzy rynku nie powinni poprzestawać jedynie na przestrzeganiu prawa. Dlatego stosujemy proaktywne strategie i praktyki, zmierzające do wzrostu ochrony użytkowników, szczególnie tych najmłodszych. Niniejsze porozumienie jest wyrazem takiego działania i doskonałym przykładem współpracy uczestników rynku w słusznej sprawie – powiedział Simon Boyd, prezes UPC Polska.

Wszystkie instytucje, firmy i organizacje, które podpisały Porozumienie zobowiązały się m.in. do podejmowania indywidualnych i wspólnych działań komunikacyjnych i edukacyjnych, wypracowania i stosowania podobnych procedur postępowania wobec nielegalnych treści oraz zaangażowania w międzynarodowe inicjatywy dotyczące bezpieczeństwa dzieci w mediach elektronicznych.

– Cieszę się, że zainicjowane przez Grupę TP „Porozumienie na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie” zyskuje nowych, ważnych sygnatariuszy. Pokazuje to, że troska o bezpieczny Internet jest wspólna dla największych przedsiębiorstw rynku technologii komunikacyjnych i informacyjnych oraz organizacji pozarządowych i organów administracji państwowej. „Porozumienie” żyje – już wkrótce do grona podmiotów współpracujących w jego ramach dołączą kolejni bardzo znaczący gracze, co pozwoli na szersze działania komunikacyjne i edukacyjne – podsumowuje Maciej Witucki, prezes Grupy Telekomunikacja Polska.

Zawarte Porozumienie umożliwia skuteczniejszą walkę z zamieszczanymi w sieci nielegalnymi treściami. Ważnym punktem zawartym w Porozumieniu jest deklaracja dostawców stacjonarnego dostępu do sieci Internet dotycząca uzupełnienia usługi o oprogramowanie lub inne rozwiązania technologiczne w postaci kontroli rodzicielskiej ograniczające dostęp najmłodszym użytkownikom sieci do szkodliwych treści.

Dotychczas Porozumienie podpisali: Telekomunikacja Polska, PTK Centertel, Wirtualna Polska, Fundacja Orange, Interia.pl, Fundacja Dzieci Niczyje (Helpline.org.pl), Kidprotect.pl, NASK (Dyżurnet.pl), Polskie Badania Internetu (PBI), ArcaBit oraz Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT) zrzeszająca 151 firm oraz GIODO.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek